Ben Wagener / Delta Fiber Nederland

Snelle en vriendelijke service

Hoe was uw ervaring?

De snelle levertijd was fijn. Bij montage kon er iets eerder gebeld worden, omdat de monteur nu moest wachten. Hij vond het echter niet erg en heeft de stelling snel gemonteerd.

Reactie Multi Profiel:

Goedemorgen Ben, bedankt voor de reactie! Goed om te horen dat het allemaal goed is verlopen.

Polygon Nederland

Feedback levering entresolvloer

Hoe was uw ervaring?

Positief, aanvraag adequaat opgevolgd, meegedacht voor de beste oplossing, correct ingemeten en gemonteerd

Reactie Multi Profiel:

Bedankt voor de beoordeling Cor, wordt gewaardeerd! Goed om te horen dat jullie blij zijn met de nieuwe vloer.

Hellinga Doet't

Bestelling en plaatsing entresol vloer

Hoe was uw ervaring?

Zeer goed, wat een professioneel en prettig bedrijf

Reactie Multi Profiel:

Bedankt voor de positieve feedback. Goed om te horen dat u blij bent met het eindresultaat. Tot de volgende!

Brndz

Top werk geleverd

Hoe was uw ervaring?

Communicatie van offerte tot oplevering goed, prijskwaliteit er goed. Goed meegedacht en strak resultaat.

Reactie Multi Profiel:

Dat is mooi om te horen! Veel plezier van jullie entresolvloer/loopbrug! Wie weet kunnen we elkaar in de toekomst weer helpen. Bedankt!

Blauwdruk Project BV

Entresolvloer geslaagd

Reactie Multi Profiel:

Mooi om te horen! Bedankt voor de review.

Sprankl reclame

Stelling Sprankl

Hoe was uw ervaring?

Prima service. Via site verkeerd extra dragers en verstevigingbalk besteld en betaald.
Netjes door multi profiel gebeld met de vraag of mijn bestelling wel klopt. Order hersteld en Keurig financieel afgehandeld.

Reactie Multi Profiel:

Bedankt voor de review! Mooi dat het goed is gekomen. Onze nieuwe website is bijna klaar, dan zullen zulke dingen waarschijnlijk niet meer voorkomen.

AmstelGym

Uitstekende vloer

prettig samenwerken

Reactie Multi Profiel:

Bedankt voor de review! Veel succes en plezier van de vloer.

Paul van Gaalen - Stichting Droom Je Thuis

Meer dan een topbedrijf.

Hoe was uw ervaring?

Ouderinitiatief "Droom Je Thuis" had behoefte aan meer opbergruimte. Ik had regelmatig contact met Edward van Multi Profiel en hij heeft mij zeer deskundig geholpen om de juiste grootvakstelling te... Ouderinitiatief "Droom Je Thuis" had behoefte aan meer opbergruimte. Ik had regelmatig contact met Edward van Multi Profiel en hij heeft mij zeer deskundig geholpen om de juiste grootvakstelling te kunnen kiezen. Vandaag is de stelling geleverd en meteen gemonteerd. Al ging het maar om een redelijk kleine stelling, Edward had alle tijd voor mij.
Bewoners, ouders en zorgpersoneel helemaal blij.
Ga zo door Multi Profiel.

Reactie Multi Profiel:

Bedankt voor de mooie woorden! Goed te horen dat alles prettig is verlopen en jullie blij zijn met de stellingen! Wie weet, tot een volgende keer.

Schreur Hoogwerksystemen en Boxsafe Meppel

Top service

Hoe was uw ervaring?

Materialen lagen klaar en werd vlot geholpen en nog even een leuk gesprek gehad

Reactie Multi Profiel:

Bedankt voor de positieve beoordeling en wie weet, tot de volgende keer!

electroconsult

Super tevreden

Hoe was uw ervaring?

besteld, betaald en geleverd, meer moet het niet zijn. Goed verpakt ook.

Reactie Multi Profiel:

Bedankt voor de positieve woorden en aanvullende feedback! Daar kunnen we wat mee. Hopelijk tot snel!