Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Eelsing - Guijt

Heel goed geholpen in een hectische week dank daarvoor

Absoluut niet

Heppe

Slechte ervaring krijg na alle betalingen nog een factuur van gemeente heerlen om de grafkosten te betalen

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

exacte kosten van de begrafenis

Reactie Meride:

Geachte heer,
Geachte heer,
Het klopt dat u de factuur voor de kosten van de begrafenis rechtstreeks heeft ontvangen van de gemeente. Uiteraard hebben wij deze kosten niet bij u in rekening gebracht. Uw opmerking over "alle betalingen" zou ik graag nuanceren. U heeft van ons keurig een factuur ontvangen waarop de kosten van de uitvaart, zoals wij deze met u hebben besproken, in rekening zijn gebracht. Ik vind het jammer dat het in uw beleving anders is gegaan en daarom heb ik diverse malen geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Indien gewenst wil ik u vragen om telefonisch contact met ons op te nemen. We wensen u veel sterkte toe met uw verlies. Met vriendelijke groet, directie Meride uitvaartverzorging.

Selling

Uitstekend verzorgd. Alles was mogelijk en er werd goed meegedacht.

nee

Beelen-Koot

Prima verzorgde uitvaart. Vriendelijke en profesionele medewerkers

De Haan

Uitermate prettig en respectvol. Het contact met de uitvaartverzorger (Arie ter Wolde) was ontspannen en zeer prettig. Alles perfect geregeld. Arie was altijd beschikbaar.

Dwars

In 2021 hebben we via Meride de uitvaart van onze vader geregeld. Dit beviel ons zo goed dat we in 2023 meteen weer contact gezocht hebben over de uitvaart van onze moeder. We kregen dezelfde... In 2021 hebben we via Meride de uitvaart van onze vader geregeld. Dit beviel ons zo goed dat we in 2023 meteen weer contact gezocht hebben over de uitvaart van onze moeder. We kregen dezelfde contactpersoon (Majette) en alles werd opnieuw snel en perfect geregeld. Tijdens de uitvaart moesten er een paar kleine zaken bijgestuurd worden en dat verliep flexibel, waardig en professioneel. Samenvattend: opnieuw een uitstekende ervaring met Meride!

Nee.

Berisha

Prima geregeld

Vrijenhoek

Super contact

nee

Monique Bouw (dochter Wouter Petersen 28-11-‘23

Mijn ervaring was zeer prettig. Arie is een fijne man om erbij te hebben. Hij heeft alles keurig met ons verzorgd. 1 minpuntje ik zou een dagelijks bezoekje prettig gevonden hebben. Al reageerde... Mijn ervaring was zeer prettig. Arie is een fijne man om erbij te hebben. Hij heeft alles keurig met ons verzorgd. 1 minpuntje ik zou een dagelijks bezoekje prettig gevonden hebben. Al reageerde Arie altijd vrij snel op vragen op welke manier dan ook. Dat was nl bij mijn schoonvader in Nunspeet wel zo.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Ja, zoals eerder vermeld een dagelijks kort bezoekje

Mersmann

De uitvaartleider luistert heel goed, is vriendelijk en komt alle gemaakte afspraken na.

Nee.