Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Van der Zon

Zeer goed

Nee

Van den Bosch

Echt fantastisch super goed voor mijn broer maar zeker ook voor de ons als zussen

Nee

Smid-van Eijkeren

Geweldige begelijding in een tijd dat ondersteuning en aandacht krijg .

Absoluut biet

Ervaring is goed

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Had eerst een offerte aangevraagd deze klopte niet helemaal met de regels van de begraafplaats mbt de afkoop onderhoud waardoor eindbedrag hoger was zou goed zijn als meride op de hoogte zou zijn... Had eerst een offerte aangevraagd deze klopte niet helemaal met de regels van de begraafplaats mbt de afkoop onderhoud waardoor eindbedrag hoger was zou goed zijn als meride op de hoogte zou zijn van deze regels

Van der Brugh - Breeman

Zeer vriendelijk, ruimte geven aan allerlei, geduld, behulpzaam etc etc . Men kwam zelfs naar het ziekenhuis, omdat ik daarbelandde, daags na het overlijden van mijn man.

nee

Prettig correct en vriendelijk

nee

Looyenga

Ongehoord. In de meest positieve zin, ik was echt even verbaast over het respect voor mijn moeder. ... met de meest goedkope optie.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

*Verplicht* om iets negatiefs te zeggen over een bedrijf over DIT onderwerp? Zijn jullie (= website) wel goed bij je hoofd ofzo? Het is enkel mijn vriendin die me er nu van weerhoud om op de 'X'... *Verplicht* om iets negatiefs te zeggen over een bedrijf over DIT onderwerp? Zijn jullie (= website) wel goed bij je hoofd ofzo? Het is enkel mijn vriendin die me er nu van weerhoud om op de 'X' rechtsboven te klikken. Dit slaat dus echt nergens op.

Steekstra

Integer en ondersteunend

Eerste contact (rond 23:00 uur) via boodschappendienst was minder passend

Bos

Alles super geregeld

Niks

Vicki

Prettig contact en samenwerking met de uitvaartverzorger

Niets gemist