Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Sturm

nee

Wierenga

Goede begeleiding en steun door Anastasia. Zeer tevreden.

Nee, niets gemist!

Nieland

Heel netjes verzorgd en meegedacht met alles

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Alleen de grafsteen moesten we apart regelen, wellicht een idee om dit in het pakket toe te voegen

Spin-Kassenberg

Heel fijn en warm.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Het was niet helemaal duidelijk op de website of we aan het 'sobere pakket' nog iets konden toevoegen, maar daarover hebben we overlegd.

Oudhuis

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

De planning van de crematie dienst vond ik erg moeilijk inschatten, heb het ook bij het crematorium gezegd: een liedje op reserve had ik achteraf fijn gevonden. Nu werd laatste liedje twee keer... De planning van de crematie dienst vond ik erg moeilijk inschatten, heb het ook bij het crematorium gezegd: een liedje op reserve had ik achteraf fijn gevonden. Nu werd laatste liedje twee keer gedraaid en ik had veel moeite met kiezen tussen twee liedjes, achteraf hadden ze allebei gekund. Dat was eigenlijk het enige puntje, rest ging goed.

Mevr Bex

Een hele goede keuze, ontzettende betrokken mensen, en liefdevol en respectvol.

nee

Blok

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Ik vond het jammer dat bij de muziek niet het juiste nummer is gespeeld . Het was een andere versie . Ook vond ik het jammer dat het 3e nummer ( het laatste ) 3 x is gespeeld toen de mensen afscheid... Ik vond het jammer dat bij de muziek niet het juiste nummer is gespeeld . Het was een andere versie . Ook vond ik het jammer dat het 3e nummer ( het laatste ) 3 x is gespeeld toen de mensen afscheid namen bij de kist . Dan had ik liever als 2 andere nummers uitgekozen ipv 3 x hetzelfde nummer laten horen .

Grootscholten-Rieffe

Prettige en kundige behandeling.

Mortier

Heel fijn contact met mevr. Hartensveld. Alles netjes en goed geregeld.

Hertsig

Heel prettig