Theo Putman

Heel goed

Lekker

Geen. Goed zo

Peter Cremo

Erg goed.Prima prijs,lekker eten.

J.C Bakker

Ben zeer tevreden
kan proeven dat vers bereid word

vooral de versheid

geen idee

K.Y Unsal

Heel erg goed en smakelijk aanrader

Lekker

Bart Boogers

Veel keuze uit diverse gerechten

Graag zelf gemaakte toetjes, geen kant en klare producten

Clazina Bleijenberg-Maas

Smaakte wel goed, zag er ook smakelijk uit, beetje té gaar (spruitjes!).

De mogelijkheid het wat langer te bewaren in de koelkast.

Niet te gaar laten worden en niet te fijn pureren, vooral bv zuurkool.

Beste mevrouw Bleijenberg-Maas,
Beste mevrouw Bleijenberg-Maas,
Fijn dat de maaltijden u over het algemeen goed hebben gesmaakt en bedankt voor uw feedback wat betreft de groenten. We zullen dit met de keuken bespreken, zodat ze hier in het vervolg beter op kunnen letten.

Beppie Brusse

Fijn om gluten-lactosevrije maaltijden te kunnen bestellen.

Het zou fijn zijn om ook de glutenvrije-lactosevrije maaltijden in kleinere porties aan te bieden zoals bij de “gewone” maaltijden.

Beste mevrouw Brusse,
Bedankt voor uw feedback en fijn om te horen dat we iets voor u kunnen betekenen met onze gluten- en lactosevrije maaltijden.
We gaan uitzoeken wat er mogelijk is wat...
Beste mevrouw Brusse,
We gaan uitzoeken wat er mogelijk is wat betreft de portionering van de gluten- en lactosevrije maaltijden. Hopelijk kunnen we deze maaltijden dan nog beter voor u op maat maken.

Franca Loots

Goed Persoonlijk contact zo nodig

Bij niet op voorraad hebben van maaltijd overleg alvorens een vervangend product te sturen

Beste mevrouw Loots,
Bedankt voor uw feedback en fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze maaltijden en service.
Uiteraard streven we ernaar alles te leveren wat u besteld heeft....
Beste mevrouw Loots,
Uiteraard streven we ernaar alles te leveren wat u besteld heeft. Mocht er toch onverhoopt iets anders geleverd zijn dat niet naar wens is, laat het ons vooral weten. We zullen dit dan zo goed mogelijk voor u recht proberen te zetten.

Ruben Mei

Proef pakket was goed, maar de stampotten smaak nergens naar gelukkig zat er vlees bij

wel vers

meer smaak

Jurgen Cattel

Op zich goed. Alleen de verhouding groente, Aardappels, vlees is niet conform de schijf. Er zit heel weinig groente bij de maaltijden.

Levering altijd volgens afspraak.

Meer groenten aan de maaltijden toevoegen.