Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Lot & Sitti

Teleurstellend

Onze produkt werd niet geleverd na 2 weken, zoals vermeld op de website, maar na 2,5 maanden. Het werd in CHINA gefabriceerd. Bij aankomst, zat er een technische fout in. De tafel kon niet worden... Onze produkt werd niet geleverd na 2 weken, zoals vermeld op de website, maar na 2,5 maanden. Het werd in CHINA gefabriceerd. Bij aankomst, zat er een technische fout in. De tafel kon niet worden gemonteerd. Wissel werd geregeld, maar er werd 35€ aangerekend omdat ons niet verteld werd dat we de verpakking moesten houden voor de wissel.

Tineke Wijnstekers

Het was een snelle levering. Meubel is mooi alleen hadden we wat problemen met in elkaar zetten. De achterwand was iets te groot waardoor hij er niet echt inpaste. Zelf de gleuf iets moeten... Het was een snelle levering. Meubel is mooi alleen hadden we wat problemen met in elkaar zetten. De achterwand was iets te groot waardoor hij er niet echt inpaste. Zelf de gleuf iets moeten vergroten.

Achterwand op de milimeter nauwkeurig maken. Zodat de klant niet zelf de gleuf moet vergroten !

Hi Tineke,
Bedankt voor het plaatsen van een review!
Wat betreft de claim, hierover heb ik je een e-mail gestuurd πŸ˜‰

Irene Anderson

Hi Irene,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review!

Emma Brille

Top ervaring, prima kwaliteit en goede service

Ze bellen wanneer ze komen, zo kun je zeker thuis zijn

Hi Emma,
Dank voor je positieve review! 😊

Koen Olijerhoek

Ontzettend effieciente snelle levering. Product netjes zoals omschreven en goede kwaliteit! In elkaar zetten is net een tikkie meer gevorderd dan je gemiddelde Ikea meubel en vereiste in mijn geval... Ontzettend effieciente snelle levering. Product netjes zoals omschreven en goede kwaliteit! In elkaar zetten is net een tikkie meer gevorderd dan je gemiddelde Ikea meubel en vereiste in mijn geval een accuboor maar prima te doen. Ontzettend blij met mijn nieuwe stabureau en hij valt iedereen die ik op bezoek krijg ook direct op!

Goede bouwkaliteit, mooie materialen, snelle levering

Hi Koen,
Bedankt voor de tijd welke je hebt genomen om een review te plaatsen.
En wat leuk om te lezen dat de bezoekers het mooie bureau direct opvalt πŸ˜€
Veel plezier met je...
Hi Koen,
Bedankt voor de tijd welke je hebt genomen om een review te plaatsen.
En wat leuk om te lezen dat de bezoekers het mooie bureau direct opvalt πŸ˜€
Veel plezier met je aankoop!

Ric de Jong

Fijne website en snelle levering.

Snel geleverd en mooie kwaliteit

Hi Ric,
Dank voor het plaatsen van een review! 😊

Marja Bakker

Nee

Heel mooi de salontafel super mooi

Hi Marja,
Dank voor het achterlaten van een review!

J De heus

Goede ervaring, woesdag besteld en vrijdag binnen, werden netjes op de hoogte gehouden wanneer pakket binnenkwam

Kwaliteit/prijs verhouding, bezorging netjes en op tijd

Hi J. de Heus,
Bedankt voor het plaatsen van een review, en natuurlijk heel fijn om te lezen dat de kapstok tijdig is afgeleverd πŸ˜€

Mia Schulz

Goede service snelle levering

Hi Mia,
Bedankt voor het plaatsen van een review! πŸ˜€

Rajae Dekkaki

Vlot en professioneel

Persoonlijk contact ivm levering is in deze tijden goud waard. Was eerst heel verrast omdat ik het niet verwachte. Zeker een duim waard.

Hi Rajae,
Dank voor het plaatsen van een mooie beoordeling! πŸ˜€