Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Showroom aankoop

Zeer positief

Het artikel was op voorraad dus kon het meteen mee nemen

Hi Erwin,
Dank voor het delen van jouw ervaring!

Manon Videler

Goede kwaliteit meubels en snelle afhandeling

Duidelijk, snel en goede kwaliteit!

Niets. In deze vragenlijst staat een vraag over after sales. Heb daar 1 ster voor gegeven omdat er geen after sales is. Maar ons boeit dat niet. Als de bestelde tafel niet goed was had je ons... Niets. In deze vragenlijst staat een vraag over after sales. Heb daar 1 ster voor gegeven omdat er geen after sales is. Maar ons boeit dat niet. Als de bestelde tafel niet goed was had je ons vanzelf wel gehoord. Als we dan toch 1 verbeterpunt zouden moeten verzinnen dan is het het achterlaten van het verpakkingsmateriaal. Zou fijn zijn als dat meegenomen wordt.

Hi Manon,
Bedankt voor het achterlaten van een review en verbeterpunt 😉

Danique

Leuke en hippe meubels, goede bezorging

Levering op afspraak en netjes op tijd!

Hi Danique,
Leuke review, dank! 😀

Fresh-Office t.a.v. Marc Glashouwer

Fresh-Office is al een aantal jaar zakelijk klant van LUMZ. Ook gevestigd in Houten, heel korte lijnen hierdoor. Zowel telefonisch als in het presoonlijke contact vriendelijk, behulpzaam en... Fresh-Office is al een aantal jaar zakelijk klant van LUMZ. Ook gevestigd in Houten, heel korte lijnen hierdoor. Zowel telefonisch als in het presoonlijke contact vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Aangezien wij geregeld last minute bestellingen meubilair ontvangen van onze opdrachtgevers en deze dus ook weer op het laatste momnent doorgeven begrijpen wij dat wel eens lastig is. Echter, LUMZ gaat daar altijd goed en prettig mee om waardoro wij ook snel en compleet kunnen leveren. Tevens is de mogelijkheid om op rekening te betalen wat weer gunstig is voor de cash flow van Fresh-Office.

Zie boven in

Bewegwijzering/ ontvangst balie in /naar het magazijn met korte uitleg over hoe op te halen/ gang van zaken kan duidelijker. Aandachtspuntje

Ilonka Veerman

Ik heb het product maanden ervoor besteld en het werd keurig op de afgesproken datum geleverd.

Van Vliet

Op 25-02-24 bestelling geplaatst nu een maand verder nog steeds niet binnen helaas.
Ik vind even wachten geen probleem, maar een maand is wel erg lang.

Hi Annelies,
Dank voor je review en ook via dit kanaal onze excuses voor de vertraging van je bestelde kapstok.
Momenteel verwachten wij volgende week de kapstok te ontvangen 😊

Tessa van den Hout

Voor de eerste keer hier besteld. Maar heel tevreden. Alles ging soepel en de communicatie was goed. Ik bestel hier zeker nog eens. Ik ben ook benieuwd naar de winkel.

Er zat een piepkleine beschadiging op de kast. Ik weet alleen ook niet of dat te voorkomen was.

Hi Tessa,
Mooie review - dank je wel!
En, van harte welkom om onze winkel te bezoeken - de koffie staat klaar ☕

Maxime

Ik werd goed op de hoogtr gehouden van mijn aankoop en de levering. Uiteindelijk ben ik superblij met m’n nieuwe kast, moest er even op wachten maar dit wist ik door de heldere communicatie.

Hi Maxime,
Dank voor het delen van jouw ervaring en wat fijn om te lezen dat je goed op de hoogte bent gehouden, ondanks een langere levertijd.
We wensen je heel veel plezier met je...
Hi Maxime,
We wensen je heel veel plezier met je aankoop!

Anneke Bus - Knoop

Zeer goede ervaring mee

zeer snelle levering

Hi Anneke,
Bedankt voor het plaatsen van een review!

Richard Nuninga

Zeer goed

Alles geleverd zoals afgesproken

Niets

Hi Richard,
Dank voor het plaatsen van een review!