Diepgang
Leraar

Anneke Kaipatty

Frans A1

Ervaringen cursus

Goede ervaring alles duidelijk uitgelegd en goede leerdoelen

Jim Mesters

Genealogie

Ervaringen cursus

Heel prettig om te volgen. Informatie is heel duidelijk.

Lisa Floor / Credit Linked Beheer B.V.

Preventiemedewerker

Ervaringen cursus

Ik vind het een interessante en leerzame cursus. Het materiaal is op een leuke en prettige manier geschreven met leuke filmpjes ter afwisseling van de lesstof.

Marjolein Hansen

Intercedent

Ervaringen cursus

Lespakket zit goed in elkaar, de informatie duidelijk gebundeld aangeboden. Huiswerkopdrachten zijn heel simpel, gewoon knip en plakwerk uit het lespakket om een goed cijfer te halen. Weinig... Lespakket zit goed in elkaar, de informatie duidelijk gebundeld aangeboden. Huiswerkopdrachten zijn heel simpel, gewoon knip en plakwerk uit het lespakket om een goed cijfer te halen. Weinig inhoudelijke feedback van de docent. Makkelijk te doen deze cursus. Tot zover de redelijk positieve feedback.

Echter, docent was schijnbaar vervangen, hierdoor was mijn eerste opdracht in de chaos verdwenen. Duurde dik twee maanden voor beoordeling en meerdere malen er achteraan moeten. Hierna was er een nieuwe docent schijnbaar, die reageerde in eerste instantie snel op het huiswerk. Bij mijn allerlaatste opdracht wacht ik nu nog steeds op beoordeling, ondertussen alweer 21 dagen voorbij. Ik heb de docent al drie keer gemaild, ik heb de klantenservice al twee keer gebeld, maar nog vind Laudius het nodig geen reactie te geven. Terwijl er wordt beweerd dat je een snel contact hebt met je docent voor ondersteuning of beoordelen van huiswerk... Dat is dus helaas niet waar. Je staat er na je inschrijving helemaal alleen voor.

Eenmaal begonnen aan een Laudius opleiding, dan is het geld al binnen geharkt en zie je weinig terug van je opleiding. Ik zou bij deze organisatie nooit weer een opleiding volgen en het anderen ook afraden. Op deze manier rond ik nooit mijn stap-budget opleiding af. Nooit meer Laudius!

Nelleke bakker

Doula

Ervaringen cursus

Vind de cursus boven verwachting goed. De vragen vind ik wel heel erg veel! Kost heel veel inspanning! Verder vind ik ook dat er weinig goede voorbeelden worden gegeven over de vragen die je erover... Vind de cursus boven verwachting goed. De vragen vind ik wel heel erg veel! Kost heel veel inspanning! Verder vind ik ook dat er weinig goede voorbeelden worden gegeven over de vragen die je erover krijgt. Daar zou ik ook veel van kunnen leren, maar je moet alles uit de les halen, zonder dat er echt een goed voorbeeld vanuit de praktijk gegeven wordt.

Shene

Evenement Organisator

Ervaringen cursus

Zeer leuk en helder uitlegging

Marianne Varekamp

Rouwverwerking

Ervaringen cursus

Ik heb pas een paar lessen gedaan, bevalt prima.

Ronald

Management in de (gezondheids)zorg

Ervaringen cursus

De cursus is aan te raden. Docente Margreet heeft veel kennis en geeft in de feedback ook reflectievragen/doordenkvragen aan je terug.

Ilse Broeksma

Interieurstylist