Diepgang
Leraar

Natasja Verhoeven

Pedagogisch beleidsplan en coach

Ervaringen cursus

Prima cursus. Prima te doen. Had de cursus uitgezocht bij Laudius, omdat er een Premium Card bij zat en ik graag nog een andere cursus wilde volgen. En nu ineens blijk ik geen Premium Card te... Prima cursus. Prima te doen. Had de cursus uitgezocht bij Laudius, omdat er een Premium Card bij zat en ik graag nog een andere cursus wilde volgen. En nu ineens blijk ik geen Premium Card te hebben. Baal daar oprecht van.

José Claessens / Praktijk voor Alternatieve Hulpverlening

Massage

Ervaringen cursus

Ik ben er nog niet aan begonnen.
Door privé omstandigheden is dat nu onmogelijk om te beginnen/leren.
Ik ben er nog niet aan begonnen.
Door privé omstandigheden is dat nu onmogelijk om te beginnen/leren.
Ik ben al jaren masseur, maar wilde graag zien hoe het lesmateriaal eruit ziet. En altijd leuk om weer een keer door lesmateriaal te kijken. je steekt er toch altijd weer wat van op.

Ik wil graag over een tijdje als ik weer kan "leren", de studie "burn out" gaan doen.
Ik heb al 25 jaar een eigen praktijk, vooral voor voetreflex en massages (heel veel verschillende vormen), maar kan door de artrose in mijn handen, steeds moeilijker een behandeling geven.
Vandaar mijn "omzwaai", naar een "pratend vak" en zo kan ik dan mijn hart blijven volgen, mensen helpen!

Lianne

Werkgelukdeskundige

Ervaringen cursus

Tot nu toe vrij basic, weinig diepgang

Annemieke de Bruin

Astronomie

Superinteressant, uitgebreid.

I mulder

Ervaringsdeskundige en orthomoleculair therapeut

Ervaringen cursus

Geweldig! Heeft me hard aan het denken gezet, precies zoals ik wilde.

Student Siling Lau

Onderwijsassistent

Ervaringen cursus

De cursus is een heel interesante cursus is het aan het begin best makelijk daarna wordt het moeilijk maar best wel veel huiswerkopdrachten.

Beverli

Interne begeleider

Duidelijk beschreven

Erica Schruer

Creatief schrijven

Ervaringen cursus

Ik ben enthousiast aan de cursus begonnen en dien deze week mijn eerste huiswerk in.

Marco Godthelp

Vitaliteitscoach

Ervaringen cursus

Ben nog niet klaar maar zeer interressant en goed uitgeschreven met duidelijke oefeningen.

Anne-Marie

Kunst en antiek

Ervaringen cursus

tot nu toe positief. Leuk lesmateriaal en huiswerkopgaven