Ria Klink

Goede communicatie, bestelling liep wT vertraging op maar er is keurig 2 keer gebeld om dit aan te geven en de reden van de vertraging

Goede communicatie, geeft vertrouwen

Reactie Jaloezieenverkoop.nl:

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback.
Het is inderdaad niet goed gegaan met de steunen, maar wij hebben deze snel nagestuurd.
Het team van Jaloezieënverkoop.nl hoopt dat u nog lang...
Bedankt voor het achterlaten van uw feedback.
Het team van Jaloezieënverkoop.nl hoopt dat u nog lang plezier heeft van uw jaloezieën.

Janet

Hier jaloezieën gekocht.

Nette prijzen en kwalitatief goede producten. Ik had iets niet goed ingevoerd bij de bestelling en binnen 1 dag werd mij om verheldering gevraagd met uitgebreide uitleg. Prima service en super snel... Nette prijzen en kwalitatief goede producten. Ik had iets niet goed ingevoerd bij de bestelling en binnen 1 dag werd mij om verheldering gevraagd met uitgebreide uitleg. Prima service en super snel geleverd!

Mijn ervaring met Jaloezieënverkoop is dat ze ontzettend snel reageren via de mail en telefoon en goede en mooie producten afleveren.

Telefonisch extra controlevragen na het plaatsen van onze bestelling aangezien het niet een veelvoorkomende bestelling was.

Reactie Jaloezieenverkoop.nl:

Bedankt voor uw verbeterpunt.
Wij gaan intern bespreken hoe wij dit kunnen verbeteren.
Veel plezier gewenst met uw producten.
Team Jaloezieënverkoop.nl

A.Hagenbeek

Goede service en snelle behandeling

duidelijkheid
prijs ok

H van Polen

Wij hebben het als zeer prettig ervaren.
Heldere uitleg,web site werk ook erg makkelijk.

Toch nog even telefonisch contact van het bedrijf naar ons over een onderdeel wat niet helemaal duidelijk was.Dit is toch net even iets klant vriendelijker dat via de mail.

Is tot in de puntjes zeer goed geregeld

heel goede antwoorden op mijn vragen en een telefoontje zodra alles klaar is voor verzending

Bestelproces en aflevering is prima in orde!

Product prima in order

Reactie Jaloezieenverkoop.nl:

Inmiddels hebben we contact met u gehad, en hangen de producten naar wens.

Demi de Rooij

Hele fijne service! Stalen aangevraagd, die de volgende dag al in huis waren. Dankzij de stalen toch een andere kleur uitgekozen. Heel blij met onze rolgordijnen in de woonkamer. Gaan zeker nog... Hele fijne service! Stalen aangevraagd, die de volgende dag al in huis waren. Dankzij de stalen toch een andere kleur uitgekozen. Heel blij met onze rolgordijnen in de woonkamer. Gaan zeker nog vaker bestellen bij deze webshop!

Fijne service. Handig dat je gratis stalen aan kan vragen.