Petra

Goed afgehandeld en vlot geleverd

Producten precies op maat geleverd

Op het moment van bestelling werkte de site niet. Daar was het bedrijf niet van op de hoogte. Pas na een vraag van mij kwam het bedrijf er achter. Op zich werd de mogelijkheid geboden om de... Op het moment van bestelling werkte de site niet. Daar was het bedrijf niet van op de hoogte. Pas na een vraag van mij kwam het bedrijf er achter. Op zich werd de mogelijkheid geboden om de bestelling per e-mail te doen wat op zich goed is gelukt.

Ik wilde een jaloezie van 16 mm. Pas na het bestellen werk ik op de hoogte gesteld dat die niet in de kleur leverbaar was die ik wilde.

De jaloezie werd eerder bezorgd dan was aangegeven en ik had verwacht.

Duidelijkheid rondom de levertijd enz.

LB

Zeer goede ervaring. 3 Perfect fit rolgordijnen besteld. 1 bleek iets te smal geleverd te zijn. Gebeld en gratis een nieuwe ontvangen

Overzichtelijke site en goede uitleg aan de telefoon

Martin

Kwalitatief een prima product geleverd 100% conform de bestelling.

Koen

Zeer vlotte verkoop en mooi product. Doordat de afmetingen van het gevraagde product nogal uitzonderlijk waren, heb ik ook telefonisch contact gehad met de klantendienst. De vrouw aan de telefoon... Zeer vlotte verkoop en mooi product. Doordat de afmetingen van het gevraagde product nogal uitzonderlijk waren, heb ik ook telefonisch contact gehad met de klantendienst. De vrouw aan de telefoon was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Snelle levering, prima kwaliteit

goede kwaliteit, juiste maten, snelle levering

Nico van Ooijen

Ik heb dit bedrijf via internet gevonden, en vond het prettig dat ik mijn rolgordijn zelf makkelijk kon samenstellen.
Alles is duidelijk en makkelijk in te stellen.

Na mijn bestelling werd ik nog gebeld na aanleiding van mijn opgave van de hoogte van de kindveiligheid. Zeer attend vond ik.
Werd ook zeer vriedelijk geholpen, en namen alle tijd voor mijn...
Werd ook zeer vriedelijk geholpen, en namen alle tijd voor mijn verdere vragen.

huisartsenpraktijk Zuidwest Leiden

goede website goede service er wordt meegedacht

Reactie Jaloezieenverkoop.nl:

Bedankt voor uw reactie.
Inmiddels hebben wij u gesproken en het een en ander uitgelegd over de child safety wetgeving.
We hopen dat u nog lang plezier mag hebben van uw 16mm jaloezieën.

Goorman

Top geregeld , goed product

Rob Smeekes

Voor de tweede keer besteld . De eerste bestelling perfect afgeleverd.
Bij de tweede waren er problemen met de levering.
Kan gebeuren, een dergelijke vertraging zal niet vaak...
Voor de tweede keer besteld . De eerste bestelling perfect afgeleverd.
Bij de tweede waren er problemen met de levering.
Kan gebeuren, een dergelijke vertraging zal niet vaak gebeuren.
Al met al regelmatig op de hoogte gebracht over de status.
Bovendien was er niet veel zon in de wacht periode.

Maatwerk goed, producten zien er goed uit.
Plug en play montage.

Reactie Jaloezieenverkoop.nl:

Bedankt voor uw feedback.
Wat fijn om te lezen dat u erg tevreden bent met de jaloezieën.
Bedankt voor uw feedback.
Wat fijn om te lezen dat u erg tevreden bent met de jaloezieën.
Helaas gebeurt het een enkele keer dat de bestelling wat later geleverd wordt, wij proberen inderdaad altijd onze klanten goed op de hoogte te houden tijdens het gehele proces.
Gelukkig heeft de zon zich tijdens dit proces weinig laten zien.
Het team van Jaloezieënverkoop.nl hoopt dat u nog lang plezier mag hebben van uw 16mm jaloezieën.