Metskina VOF

Eenvoudig te bestellen en snelle levering

Makkelijke keuze op webstite uit alle mogelijheden

Jan Gaertman

Zeer goede ervaring

Exacte maatvoering

Charlotte Wolters

Snel geleverd en mooie jaloezie

Mooie jaloezieën voor weinig geld

Aniek van Breugel

Prima! de service goed. Bij bezorging netjes. Top !

klantenservice

Joris

Fijn bedrijf waar ik mijn aluminium 50mm jaloezieën heb gekocht. Met de gratis samples kon ik goed een keuze maken en de meetinstructie was duidelijk. Goede prijzen en voor dit moment prima... Fijn bedrijf waar ik mijn aluminium 50mm jaloezieën heb gekocht. Met de gratis samples kon ik goed een keuze maken en de meetinstructie was duidelijk. Goede prijzen en voor dit moment prima kwaliteit!
Alleen het transport liet te wensen over: de transporteur liet het pakket achter bij de receptie zonder melding te maken van bezorging en doordat de dop van de koker af was lag een deel van de inhoud buiten de koker (montagemateriaal).

Goede prijs-kwaliteit en gratis samples om vooraf goed je keuze te kunnen maken.

Marjolein

Vorige maand rolgordijnen op maat gekocht

Duidelijk, snelle levering, vriendelijke klantenservice

SvO

Handig en snel

Eenvoudig en goede meetinstructie

Bob

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede verhouding prijs-kwaliteit

Sandra van Oossanen

Goede website, duidelijke instructies, eenvoudig zelf te meten en bestellen.

Goede website

Noa Veeger

Er werd niet altijd direct gereageerd op mailcontact. Voor mensen als wij, zonder haast of urgentie, was dat geen enkel probleem. Het telefonisch contact was bijzonder prettig! En uiteindelijk de... Er werd niet altijd direct gereageerd op mailcontact. Voor mensen als wij, zonder haast of urgentie, was dat geen enkel probleem. Het telefonisch contact was bijzonder prettig! En uiteindelijk de luxaflex die we geleverd kregen, is echt ontzettend mooi!

Prachtige producten! Goede telefonische bereikbaarheid en hulp.