Jet

Over het geheel genomen positief

Ik zou niet direct een sterk punt weten. Wel wil ik iets delen over mijn ervaring met Heliports. Ik had op vrijdag voor 14.00 besteld. Volgens de website zou het artikel dan de volgende dag geleverd... Ik zou niet direct een sterk punt weten. Wel wil ik iets delen over mijn ervaring met Heliports. Ik had op vrijdag voor 14.00 besteld. Volgens de website zou het artikel dan de volgende dag geleverd worden. Op de bestelstatus stond: klaar voor levering. Zaterdag werd het bestelde niet bezorgd. Maandag was 2e Paasdag ( geen pakketbezorging) Dinsdag was de bestelstatus nog hetzelfde. Omdat ik het bestelde woensdag nodig had als cadeau, belde ik naar Heliports. De bestelling bleek nog niet verstuurd te zijn. Zou nu waarschijnlijk pas donderdags bezorgd worden. Daarover uitte ik toen mijn teleurstelling. Wat op de website staat:' voor 14.00 uur besteld, volgende dag bezorgd' kon dus niet waargemaakt worden.
Sowieso worden er op zaterdag geen bestellingen opgehaald werd mij gezegd. Uiteindelijk kreeg ik toch dinsdagmiddag nog een berichtje dat het pakket verstuurd was en heb ik het woensdag ontvangen gelukkig. Of de medewerker die ik aan de telefoon gesproken heb hiervoor extra zijn best gedaan heeft, weet ik niet anders zou deze persoonlijke service een sterk punt kunnen zijn.

Rowena

Top! Snelle levering,goed op de hoogte gehouden van de levering,goed verpakt & een goede prijs kwaliteit verhouding!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Edith Persijn

Super kwaliteit

Kwaliteit van het product, snelheid van levering, wijze van verpakking

Peter Jongepier

Positieve ervaring

Je wordt goed op de hoogte gehouden waar en hoever jouw bestelling is. Snelle levering en goed product.

Paul Audenaerde

Heb een goed gesprek gehad.

Daniël

Goed, bestelling snel geleverd en stevig verpakt.

Levering en aanbod.

R. Kaspers

Snelle verzending, goeds kettlebells

Goed verpakt en snel verzonden

h h

goede prijzen

Ricardo Groenewald

Goede producten en snelle levering

Personal Lifestyle Gym

Goede service en goede prijs/kwaliteit

Persoonlijke benadering en service