Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Amber van Ommeren

Mwah, mijn pakket werd na 48 afgeleverd ipv de volgende werkdag in huis. ik zou dit aanpassen op de website.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je feedback. We zien inderdaad dat je bestelling was vertraagd aan onze kant. Onze welgemeende excuses hiervoor!

Marleen Tibben

Producten zijn prachtig, maar ik baal wel dat mijn tafelkleed niet meer beschikbaar is terwijl ik hem wel besteld had.

Linda Deletter-sangeleer

Gewoonweg super

Nelly de Boer

De bestelling werd niet op tijd bezorgd, maar na mailcontact, stond echt een uur later de pakketbezorger op de stoep! Ruim op tijd voor mijn visite!

Ans Van den Berg

Prima shop, mooie spullen, blij mee

Wim Mulder

Snelle levering mooi product

Nicolette Dikotter

Marc O'Polo Akalla Stone Schort 80 x 95 cm
730274-701-004

Kirsten Buijsman

Snel en goede service ( prijs/ kwaliteit)ook goed

Berry Danser

Prachtige dekbed overtrekken prints zijn prachtig kwaliteit is heel goed. En dan is er ook nog de verpakking zo mooi een doos met de print erop of een stoffenhoes eromheen. Een weelde een geschenk... Prachtige dekbed overtrekken prints zijn prachtig kwaliteit is heel goed. En dan is er ook nog de verpakking zo mooi een doos met de print erop of een stoffenhoes eromheen. Een weelde een geschenk om te krijgen.

Enige jammere is de plastic hoes maar daar schrijven ze zelf ook al over dat ze dat jammer vinden maar dat het voor het vervoer nodig is.

Lydia

Prachtig overtrek