1951 beoordelingen

Recovery resultaat

1951 Reviews

M.A.Wessel

Supergoed!

Snel, betrouwbaar en verwacht resultaat.

Geen, alles goed zoals het is.

Beste M.A.Wessel,
Wij zijn blij met jouw positieve beoordeling van onze service. Hartelijk dank hiervoor.
Beste M.A.Wessel,
Bescherm jezelf voortaan tegen dataverlies en maak vanaf nu regelmatig een back up.
Veel succes met de verworven data!

Ton Muller

Ze doen wat ze beloven

Snelle, makkelijke service

Duidelijker aangeven dat de gerecoverde data op externe HD’s worden geleverd met een sleutel die alleen onder Windows 11 te openen is gelukkig heb ik beide OS’en.

Beste Ton,
Beste Ton,
Dank voor het plaatsen van deze review. Je geeft aan dat de sleutel van de dataschijf enkel onder Windows 11 werkt. De encryptiecode van onze dataschijven zijn geschikt voor meerdere versies van Windows en zou zonder problemen te openen moeten zijn. Mogelijk wordt dit dan om beveiligingsredenen door de eigen PC tegengehouden. In dergelijke gevallen raden wij altijd aan om het op meerdere PC’s te proberen. Mocht je er niet uitkomen dan kun je altijd contact met ons opnemen. Wij helpen je graag verder.
Veel plezier met de herwonnen data!

J. Maier

Alle data terug, foto’s van mn kinderen. Een hoop geld, maar dat ben ik bij het zien van de foto’s meteen vergeten.

Helder, duidelijke uitleg

Helderheid mbt prijsafspraken

Beste J. Maier,
Dank voor je mooie beoordeling. De exacte prijs kan pas tijdens de diagnose worden vastgesteld. Wij zullen kijken hoe we dit beter kunnen aangeven.
Foto's van je kinderen...
Beste J. Maier,
Foto's van je kinderen zijn uiteraard een waardevol bezit en prachtige herinneringen voor later. Die wil je natuurlijk nóóit meer kwijt. Wij zijn blij dat wij een steentje bij hebben kunnen dragen met het terughalen van deze kostbare momentopnames.
Geniet van de foto’s!

Maaltijd Thuis Scheffer

duidelijke overzichtelijke site

Beste klant,
Bedankt voor je hoge beoordeling van onze dienstverlening. We waarderen dit enorm. Fijn dat alles zo naar wens is geweest. Dat is uiteraard ons uiteindelijke doel.
Veel succes...
Beste klant,
Veel succes gewenst met de achterhaalde data!

SJ de Graauw

Zeer goede ervaring.

Goede communicatie, duidelijk, deskundig, snelle service, waar voor je geld en doen wat ze beloven.

Beste SJ de Graauw,
Beste SJ de Graauw,
Dank voor je enthousiaste terugkoppeling. Fijn dat je een zeer goede ervaring hebt gehad met onze communicatie en service. Het terugkrijgen van je data is van cruciaal belang en wij zijn blij dat alles goed is verlopen.
Geniet van de herstelde bestanden. Wees er zuinig op!!

Dinko

Snel afgehandeld, professioneel niveau van communicatie van eerste dag

Bijna alle gegevens opnieuw gedownload, het alles netjes op nieuw extern schijf gezet

Geen, het alles was prima

Beste Dinko,
Hartelijk dank voor je positieve feed back. Fijn om te vernemen dat alles naar wens is geweest en wij het probleem voor je konden oplossen.
Bedankt voor je vertrouwen in ons,...
Beste Dinko,
Bedankt voor je vertrouwen in ons, we wensen je veel succes met je herstelde bestanden!

Architectenbureau Jan Buijs

Data van harde schijf teruggehaald, zeer positief, goede service, snelle afhandeling

snelheid waarmee een en ander afgehandeld is, 100% data teruggehaald

vindbaarheid van de kantoren klopt niet op de site

Beste klant,
Wat leuk dat je ons beoordeelt met een 10, hier zijn we trots op. Maar bovenal fijn dat jouw data voor 100% zijn teruggehaald.
Je geeft aan dat de locaties van onze...
Beste klant,
Je geeft aan dat de locaties van onze inleverpunten niet kloppen. Bedankt voor het laten weten, we gaan hier direct achteraan.
Veel plezier met je herstelde digitale bestanden!

pjbakker

Ietwat teleurstellende communicatie.

Heldere site.

Betere communicatie over de voortgang van dec recovery.

Beste klant,
Bedankt voor je beoordeling en dat je met ons mee wilt denken.
Beste klant,
Bedankt voor je beoordeling en dat je met ons mee wilt denken.
Het spijt ons zeer dat je onze communicatie ietwat als teleurstellend hebt ervaren. Deze recovery is binnen de gestelde termijn afgerond en tussentijds hebben we een status update verzonden. Blijkbaar was dit voor jou niet voldoende. Wij waarderen daarom jouw advies en zullen het verbeterpunt zeker ter harte nemen.
Wij wensen je veel succes met alle teruggehaalde bestanden!

kees de kruif

Wij hebben de contacten met Data Recovery Nederland, maar vooral de verwerking van de gecrashte schijf als het uiteindelijke resultaat als zeer positief ervaren.

Goede communicatie

Bezorgpunt in Utrecht duidelijker aangeven al bij Bol.com

Beste Kees,
Dank voor de complimenten. Ook wij hebben het contact met jou als “zeer positief” ervaren.
Beste Kees,
Wij waarderen jouw tip. Het WTC Papendorp betreft een kantorencomplex waarin meerdere bedrijven hun kantoor hebben gevestigd. Als je klikt op “afgifte instructies” dan vind je een nauwkeurige omschrijving van waar je je pakketje af kunt geven. Blijkbaar is dit niet duidelijk genoeg. We hebben dit direct doorgespeeld aan onze webdesigner zodat dit direct kan worden aangepast. Fijn dus dat je dit laat weten.
Voor nu een fijne dag en veel plezier het behaalde recovery-resultaat!

Vincent

Snel en adequaat geholpen en antwoord gekregen op vragen. Duidelijk beeld gekregen waar we aan toe zouden zijn bij dataherstel, en er is ook daadwerkelijk een aanzienlijke hoeveelheid die ze hebben... Snel en adequaat geholpen en antwoord gekregen op vragen. Duidelijk beeld gekregen waar we aan toe zouden zijn bij dataherstel, en er is ook daadwerkelijk een aanzienlijke hoeveelheid die ze hebben kunnen herstellen.

Heldere communicatie

Beste Vincent,
Dank voor deze alleraardigste review, dit motiveert ons enorm om onze uiterste best te blijven doen. Jij bent voor ons de perfecte ambassadeur.
Wij wensen je veel succes met...
Beste Vincent,
Wij wensen je veel succes met de teruggehaalde bestanden!