1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

1951 Reviews

Tiemessen

Super fijn dat onze harde schijf gerepareerd kon worden

Communicatie

Geen verbeterpunten

Beste heer/mevrouw Tiemessen,
Dank voor deze hoge blijk van waardering. Ook wij vinden het super fijn dat je data zijn achterhaald.
Veel succes met de herstelde bestanden!
Met...
Beste heer/mevrouw Tiemessen,
Veel succes met de herstelde bestanden!

R. Huijbregts

Goede en snelle service. Alles netjes geregeld.

Correspondentie was uitstekend.
Snelle reacties op mails, acties ook snel ondernomen.

In eerste instantie heb ik de problemen in moeten vullen op de website en vervolgens moest ik ze nogmaals herhalen in een vervolg e-mail. Dit leek mij een beetje dubbel, misschien dat daar nog iets... In eerste instantie heb ik de problemen in moeten vullen op de website en vervolgens moest ik ze nogmaals herhalen in een vervolg e-mail. Dit leek mij een beetje dubbel, misschien dat daar nog iets verbeterd kan worden.

Beste R. Huijbregts,
Dank voor je review. Fijn te horen dat je zo tevreden bent over onze service en manier van werken.
Ook bedankt voor je tip, dit nemen we zeker in overweging.
Veel...
Beste R. Huijbregts,
Ook bedankt voor je tip, dit nemen we zeker in overweging.
Veel succes met de teruggevonden data!

Joop Luster

correcte en professionele afhandeling van het herstellen van een mobiele HD

de prijs was een pijnpunt(je) en wellicht is een meer gedifferentieerde prijs mogelijk afhankelijk van de moeilijkheidsgraad.

Beste Joop,
Dank voor je review. Wij zijn blij met jouw hoge beoordeling.
Onze offerte is gebaseerd op basis van de conditie van het medium, op de moeilijkheidsgraad en inzet.
Veel...
Beste Joop,
Dank voor je review. Wij zijn blij met jouw hoge beoordeling.
Veel succes met de herstelde bestanden.

wijnans

Goed communicerend bedrijf dat zijn afspraken nakomt

communicatie

hans klok is beter

Beste heer/mevrouw Wijnans,
Dank voor deze leuke terugkoppeling. Voor ons is niets belangrijker dan het vertrouwen van klanten.
Wij wensen je veel plezier met de gerecoverde bestanden, wees...
Beste heer/mevrouw Wijnans,
Wij wensen je veel plezier met de gerecoverde bestanden, wees er zuinig op!

Rianne van der Ven

Perfect

Terughalen van data op gecrashte externe harde schijf

niets

Beste Rianne,
Hartelijk dank voor je reactie. Fijn dat je onze service als “perfect” hebt ervaren. Wij zijn op ons sterkst wanneer het gaat om moeilijk te redden data.
Veel plezier met de...
Beste Rianne,
Veel plezier met de herstelde bestanden!

Pim Waslander / Pim's Pictures

In 1 woord = Fantastisch !

Na de inname van de externe schijf, duidelijkheid in het proces en de voortgang en vooral het resultaat zo'n 98% van de data hersteld.

Geen verbeterpunten, ga zo door!

Beste Pim,
Dank voor deze positieve woorden. Dit is voor ons een fijne start van de week. Ook wij hebben de samenwerking met jou als klant als “Fantastisch” ervaren en gaan zeker zo door.
We...
Beste Pim,
We hopen dat je weer als vanouds geniet van de herstelde bestanden!

Frans Sellies

Correcte communicatie. Regelmatige update

Je wordt regelmatig geïnformeerd over de voortgang

N.v.t.

Beste Frans,
Dank voor je positieve feedback. Wij proberen onze klanten altijd zoveel mogelijk te informeren en te betrekken bij het proces.
Veel plezier met de teruggevonden...
Beste Frans,
Veel plezier met de teruggevonden bestanden!

R van der Graaf

Heb alleen maar goede ervaringen. Medewerkers doen wat ze zeggen. Er wordt heel zorgvuldig gewerkt. De communicatie met de klant is prima.

De werkprocedures, communicatie

Beste R van der Graaf,
Beste R van der Graaf,
Bedankt voor je positieve feedback en het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. Wij streven er altijd naar om onze afspraken na te komen en zijn blij dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan.
Veel succes met de herstelde data!

ICT Service Smeets

Meerder keren gebruik gemaakt van DRN, altijd zonder opmerkingen/klachten

Communicatie

nvt

Beste klant,
Wat fijn om deze terugkoppeling te ontvangen. Wij zijn blij met de samenwerking en hopen nog meer gezamenlijke klanten te kunnen helpen.
Veel succes met de herwonnen...
Beste klant,
Veel succes met de herwonnen bestanden!

Peter

Snelle en nette service, uitgebreide beschrijving van kans op slagen om data terug te halen.

Stappen van data recovery

Beste Peter,
Beste Peter,
Dank voor deze positieve terugkoppeling. Wij begrijpen maar al te goed hoe vervelend het kan zijn als je ineens al je data kwijtraakt. We vinden het fijn dat we je konden helpen bij het oplossen van dit probleem.
Geniet van je herstelde data!