1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

1951 Reviews

Veenhuizen

Zeer snel en kundig geholpen

Duidelijke afspraken

Beste klant,
Dank voor je positieve review. Fijn te vernemen dat je zeer snel en kundig geholpen bent.
Geniet weer als vanouds van alle teruggevonden foto's!
Met vriendelijke...
Beste klant,
Geniet weer als vanouds van alle teruggevonden foto's!
Team DRM

Sambros Media

Alle bestanden hersteld. Heldere en tijdige communicatie. Duidelijke service en goede uitvoering.

Goede service. Duidelijke communicatie en snelle reactie.

De balie waar ik mijn schijf wegbracht in Amsterdam namen mijn tweede schijf aan waar ik de bestanden op wilde hebben, terwijl jullie dat niet accepteren omdat jullie met eigen schijven werken voor... De balie waar ik mijn schijf wegbracht in Amsterdam namen mijn tweede schijf aan waar ik de bestanden op wilde hebben, terwijl jullie dat niet accepteren omdat jullie met eigen schijven werken voor de herstelde bestanden. Ik had het fijner gevonden als de medewerker van de balie dat had geweten zodat die schijf niet voor niks werd meegestuurd.

Beste klant,
Dank voor deze uitmuntende beoordeling, hier zijn we blij mee. Ook bedankt voor je tip. Dit kunnen we goed gebruiken voor ons verbeterproces.
Een fijne dag en veel plezier met...
Beste klant,
Een fijne dag en veel plezier met de teruggehaalde bestanden!

Albada

Super vriendelijke en goed geholpen.

Dan ze het waarmaken. Wat ze zeggen.

Geen idee. Super geholpen

Beste klant,
Dank voor je feedback en dat jij ons beoordeelt als "Super vriendelijke en goed geholpen". Ook wij hebben de samenwerking met jou als "Super" ervaren.
Succes...
Beste klant,
Succes met de herstelde data!

cebine nieuwenhuize

Heel erg fijn en duidelijk verloop van het terughalen van mijn bestanden.

communicatie, up to date houden

Beste Cebine,
We zijn blij met je hartelijke feedback. We hebben het met plezier voor je gedaan.
Veel succes met de herontdekte data!

JTR Consultancy Services

Excellent service most files recovered

Great job

Nothing

Dear Customer,
Thank you very much for this nice feedback. We are happy that we were able to help you.
Good luck with the recovered files!
Yours sincerely,

Codeboss

Heel goed!

Duidelijke communicatie over de werkwijze en wat te verwachten

Beste klant,
Wat fijn om deze leuke terugkoppeling te krijgen. Heel veel dank hiervoor. Dit doet ons goed.
Succes met de herstelde data!

Roelof

Top

Duidelijk en correct

Beste Roelof,
Bedankt voor deze "Top" beoordeling. We zijn blij alles duidelijk was.
Succes met de hervonden data!

Emma van Ameijde

Goed! Snelle en prima service

Reageren snel, data is snel en volledig hersteld

Beste Emma,
Wat fijn om te vernemen dat al je data snel en volledig zijn hersteld. Dat is uiteraard ons einddoel. Bedankt voor het delen.
Veel plezier met alle teruggehaalde...
Beste Emma,
Veel plezier met alle teruggehaalde bestanden!

Sendr bv

Prettig en professioneel

Doen wat ze beloven

Beste klant,
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling maar vooral bedankt voor je vertrouwen in onze dienstverlening.
Veel succes met de teruggehaalde bestanden!
Met vriendelijke...
Beste klant,
Veel succes met de teruggehaalde bestanden!

A.C. Hoegen

Externe HDD met veel foto's, onderzoeksgegevens en verslagen is na gecrasht te zijn, vrijwel volledig gerecoverd, bijna niet te geloven dat alle kostbare gegevens en foto's van jaren er weer zijn.... Externe HDD met veel foto's, onderzoeksgegevens en verslagen is na gecrasht te zijn, vrijwel volledig gerecoverd, bijna niet te geloven dat alle kostbare gegevens en foto's van jaren er weer zijn. Wat een opluchting

Duidelijke communicatie over het recover proces, informatief overzicht van de inhoud van de schijf en wat wel en niet gerecoverd kon worden.

Ik heb de schijf in Zwolle in geleverd in een doosje met piepschuim wokkels. In Zwolle werd het doosje overgepakt in een grotere doos waardoor de hoeveelheid wokkels niet toereikend was.

Beste A.C. Hoegen,
Dank voor je review. De opluchting kan groot zijn als alle kostbare gegevens en foto's van jaren weer terug zijn.
Onze collega’s in Zwolle hebben jarenlange ervaring met...
Beste A.C. Hoegen,
Onze collega’s in Zwolle hebben jarenlange ervaring met het overpakken van datadragers en zorgen met eigen opvulmateriaal dat er niks met de kostbare inhoud kan gebeuren.
Succes met de verworven data!