1951 beoordelingen

1951 Reviews

Edwin Stok

Betrouwbaar en correct

Transparant over resultaat

Als je aangeeft in termijnen te willen betalen wordt hier niets mee gedaan..

Reactie Data Recovery Nederland:

Dank voor je review Edwin. Fijn dat je ons bestempelt als “Betrouwbaar en correct”.
Omdat jij in termijnen wilde betalen, hebben we de exacte betalingstermijnen op de factuur vermeld.
Voor...
Voor nu een fijne dag en geniet van je herstelde data!

Mark Weekamp

Over Data Recovery ben ik uiteindelijk positief. Ik schrok van de initiële kosten. Maar het is de investering wel waard om de waardevolle gegevens terug te krijgen.

Je wordt regelmatig op de hoogte gehouden van de status van het onderzoek, en uiteindelijke reparatie /recovery. Dat is fijn.

Het zou mooi zijn als jullie een identieke harde schijf of vergelijkbare harde schijf die één op één weer uit te wisselen is zouden retour sturen. Nu moest ik weer een nieuwe hardeschijf in dit... Het zou mooi zijn als jullie een identieke harde schijf of vergelijkbare harde schijf die één op één weer uit te wisselen is zouden retour sturen. Nu moest ik weer een nieuwe hardeschijf in dit geval een ssd kopen die groter was dan degene die opgestuurd was.

Beste Mark,
Dank voor de sympathieke terugkoppeling. Fijn dat je tevreden was over onze service.
Beste Mark,
Wij waarderen je tip. Vanwege privacy-waarborg, kwaliteitsgarantie en kostenverlaging gebruiken we één type schijf die wij in bulk aankopen. Natuurlijk blijven we zoeken naar manieren om keuzes te bieden maar vooralsnog staat veiligheid op de eerste plaats.
Veel plezier met je herstelde bestanden!

V Dijk

Super goede service

Iedere stap wat DRN doet met u spullen wordt u via mail geïnformeerd

Nvt

Beste klant,
Dank voor je sympathieke terugkoppeling.
We zijn blij dat je tevreden was over onze service.
Geniet van je teruggevonden data!

Scholtens

Goed!

Je wordt tijdens het proces steeds op de hoogte gehouden van de voortgang! Duidelijke communicatie!

Geen opmerkingen

Beste klant,
Dank voor je positieve feedback.
Veel succes met de teruggehaalde bestanden!

DaJa B.V.

In één woord super!

informatievoorziening, uiteindelijke resultaat

uiteindelijk best prijzig, ik denk dat dit voor veel mensen een belemmering kan zijn om waardevolle data terug te krijgen.

Beste klant,
Dank voor je feedback. Wat fijn dat je te spreken was over onze informatievoorziening en het uiteindelijke resultaat.
Wij bieden geen goedkope data recovery maar wel gedegen,...
Beste klant,
Wij bieden geen goedkope data recovery maar wel gedegen, betrouwbare recovery met de beste kans op slagen. Professioneel dataherstel is nu eenmaal een kostbare zaak door de jarenlange investering in research, scholing, top-specialisten, vakkennis, ervaring en de juiste faciliteiten zoals een ISO gecertificeerde (class 100) cleanroom lab, kostbare apparatuur en geavanceerde hulpmiddelen. Zoals zo vaak zegt de prijs ook iets over de kwaliteit. Als je data je lief is dan kun je deze arbeidsintensieve en specialistisch klus toch altijd beter overlaten aan een gespecialiseerd bedrijf met de juiste kennis van zaken en de hoogste slagingskans. De goedkoopste oplossing is nog altijd om regelmatig een back up te maken als je dierbare digitaal opgeslagen gegevens je lief zijn.
Veel kijkplezier met de achterhaalde bestanden!
Met vriendelijk groet,

Medic-Air

Duidelijke communicatie. Goede service en kwaliteit van het geleverde werk

Goede communicatie
Doen wat ze zeggen
Expertise

Beste klant,
Dank voor je positieve review. Fijn dat we alweer een klant blij hebben gemaakt.
Beste klant,
Bij Data Recovery Nederland moet jij kunnen rekenen op professionele hulp en expertise voor de beste kans op data herstel.
Succes met de herstelde data!

Michael Smeets

Geweldige service

Eenvoud en duidelijk

Beste Michael,
Wij zijn dankbaar voor deze geweldige feedback.
Ook wij hebben de interactie met jou als klant als zeer positief ervaren.
Geniet van de teruggehaalde bestanden!
Met...
Beste Michael,
Wij zijn dankbaar voor deze geweldige feedback.
Ook wij hebben de interactie met jou als klant als zeer positief ervaren.
Geniet van de teruggehaalde bestanden!

Jan Kuijpers

Mijn ervaring met DRN is zeer goed.
Ik ben heel te vrede over de communicatie en het eindresultaat.
Mijn ervaring met DRN is zeer goed.
Ik ben heel te vrede over de communicatie en het eindresultaat.
En bedankt voor de goede tip om het op te geven aan de verzekering, ik heb alles vergoed gekregen.

Zeer duidelijk en goede communicatie

Zou ik niet direct weten

Beste Jan,
Bedankt voor jouw positieve terugkoppeling.
Wij zijn gefocust op de belangen van onze klanten en zijn blij dat we je hebben kunnen helpen.
Succes met de achterhaalde...
Beste Jan,
Bedankt voor jouw positieve terugkoppeling.
Succes met de achterhaalde bestanden!

Jan Harteman

Ik ben heel tevreden over de diensten van DRN! Er wordt goed gecommuniceerd, de offerte is duidelijk, en de bereikbaarheid van medewerkers is groot en vlot.

Goede communicatie, duidelijke offerte, goede bereikbaarheid.

nvt

Beste Jan,
Dank voor de terugkoppeling maar vooral voor je vertrouwen in onze expertise. Wij zijn blij dat wij aan je verwachtingen hebben voldaan.
Veel plezier met het behaalde...
Beste Jan,
Veel plezier met het behaalde resultaat!

steven swerts

Zeer goede service, top communicatie die je door gans het proces begeleidt

communicatie tijdens het proces.

geen speciale verbeterpunten

Beste Steven,
Wat fijn om deze “top”review te lezen. Hartelijk dank hiervoor.
Veel succes met de achterhaalde bestanden!