Offerte

Uitstekend

Vakwerk + goede planning

Mevrouw Weernink

In een woord geweldig.
Super goeie service en communicatie en het belangrijkste…..Een fantastische badkamer!

Goeie service en communicatie.

Geen, gewoon zo doorgaan!

Fam. Johnston

Top kwaliteit, denkt goed mee en bovenal hele goede communicatie

Communicatie, netheid/afwerking

Nvt

Dhr. van den Broek en Dhr. Bernhart

Ervaren en deskundig advies en begeleiding, van oriëntatie tot realisatie! Oprecht betrokken, meedenkend en realistisch mbt wensen / mogelijkheden / budget. Perfecte samenwerking met het zeer... Ervaren en deskundig advies en begeleiding, van oriëntatie tot realisatie! Oprecht betrokken, meedenkend en realistisch mbt wensen / mogelijkheden / budget. Perfecte samenwerking met het zeer vakkundig installatie bedrijf.( Jeroen vanderpeijl )

Zie hierboven

........

Familie van Wees

In juni door aangenaam badkamers zowel de toilet als de badkamer laten vervangen. In vier weken was de klus geklaard, met een prachtig resultaat! We zijn heel goed geadviseerd en het werk is... In juni door aangenaam badkamers zowel de toilet als de badkamer laten vervangen. In vier weken was de klus geklaard, met een prachtig resultaat! We zijn heel goed geadviseerd en het werk is volledig volgens de planning, keurig uitgevoerd. Wij zijn zelf vier weken weggegaan maar zijn door aangenaam badkamers gedurende de verbouwing goed geïnformeerd. Kortom goed en betrouwbaar bedrijf dat we zeker aanraden!

Goed advies, werken netjes, mooie materialen, goede prijs kwaliteit, komen afspraken na.

Geen aanbeveling

Dhr. en Mevr. Jonker

We werden vakkundig geholpen. Goede service. Netjes gewerkt en afgewerkt.

Weten waar ze over praten. Voor alles een oplossing. Denken goed mee.

Zijn dik tevreden.

Fam van Uden

Uitstekend

Vaklui in eigen huis

Geen ga zo door

Dhr. en Mevr. Wullems

We zijn heel goed geholpen door Judith.
We zijn heel goed geholpen door Judith.
Vanwege haar goede smaak, juiste adviezen en inzicht wat de klant wilt zijn we snel tot een mooi ontwerp gekomen. Ook heeft ze positief meegewerkt met het aanleveren van tegels en sanitair richting de nieuwbouw.

Deskundig met goede smaak. Goede adviezen.

Dhr. en Mevr. Polle

Een warm, hartelijk ontvangst met veel kennis van zaken. Meedenken en zoeken naar praktische oplossingen die bovendien erg mooi zijn!

Het maken van een duidelijke en begrijpelijke offerte. Veel kennis vanuit de praktijk.

Het was helemaal naar onze zin!
Zoals wij het verwacht hadden zo is het resultaat ook geworden

Fam. Uithol

Professioneel bedrijf met mooie showroom, aardige adviseurs en kundige vakmensen.

Meedenken in oplossingen.

Een eindoplevering misten wij.