Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Willem en Nejra Polman

Samen met Peter hebben we alle materialen uitgezocht in de showroom, waar je uit een ruim assortiment kunt kiezen. Er wordt heel goed meegedacht om de ruimte, die in ons geval beperkt was, zo... Samen met Peter hebben we alle materialen uitgezocht in de showroom, waar je uit een ruim assortiment kunt kiezen. Er wordt heel goed meegedacht om de ruimte, die in ons geval beperkt was, zo optimaal mogelijk te benutten. Ondanks de kleine omvang is het eindresultaat van zowel de badkamer als het toilet prachtig geworden. We hebben al heel veel complimenten ontvangen. Mocht het in de toekomst ooit weer nodig zijn dan gaan wij zeker weer naar de Bubbelshop!

De plaatsing is bij ons door Dylan gedaan. Hij is een echte vakman, denkt heel goed mee en alles is met oog voor detail geplaatst!

Ga zo door!

Mevrouw Rijswijk

Uitstekend.

Goed en praktisch advies, duidelijke afspraken, monteur heeft zeer netjes gewerkt.

?

fam v/d Maeden

Zeer goed

Vriendelijk, meedenken, kijken naar oplossingen

Joris van Gemert

Fijn bedrijf die tijd nemen voor de klanten.

Regelmatig telefonisch contact tijdens de uitvoering over de stand van zaken.

Misschien nog meer eerst de klant alle wensen kenbaar laten maken, alvorens tot een plan te komen.

Anke van Loon

In zijn algemeenheid was het hele proces, van de afspraak in de Showroom in Wychen tot aan hee omruilen van de bidet sproeier inclusief het hele traject daar tussen van slopen naar opnieuw opbouwen,... In zijn algemeenheid was het hele proces, van de afspraak in de Showroom in Wychen tot aan hee omruilen van de bidet sproeier inclusief het hele traject daar tussen van slopen naar opnieuw opbouwen, allemaal heel vriendelijk.

Chiem. Chiem. En Chiem. Chiem is een absolute vakman. Hij had de regie over het totale renovatieproject. Dat deed hij supergoed. Voor sommige werkzaamheden zoals betonboren en stucwerk kende hij... Chiem. Chiem. En Chiem. Chiem is een absolute vakman. Hij had de regie over het totale renovatieproject. Dat deed hij supergoed. Voor sommige werkzaamheden zoals betonboren en stucwerk kende hij vakspecialisten die hun speciale vaardigheid verrichtten. Allemaal vriendelijke mensen. En over elke volgende stap in het renovatieproces werd gecommuniceerd. Erg prettige samenwerking.

Omdat het renoveren van mijn badkamer een kostbaar project was, was de uitgebreidere eindfactuur inntweede instantie veel inzichtelijker. Dat zou nog iets beter kunnen.

Fam. Arnold

Fijne samenwerking

Gehele looppad afgeplakt, ook het stuk naar de lift toe, het stuk in de lift en ook op de begane grond waar je de voordeur uitloopt.

Ga zo door

Dennis Boetzel

Kwaliteit van het hoogste niveau. Super service, echt een aanrader

Super kwaliteit.

Familie Visser

Supertevreden met onze nieuwe badkamer!

Deskundig personeel met oog voor detail, die meedenken tijdens het proces en daarin de klant centraal stellen. Grote klasse.

Fam. Omes

Wij hebben bij de Bubbelshop een badkamer + wc gekocht inclusief montage. Daarbij zijn we allereerst goed geholpen bij de bubbelshop zelf. Ze hebben verstand van zaken en luisteren ook goed naar je... Wij hebben bij de Bubbelshop een badkamer + wc gekocht inclusief montage. Daarbij zijn we allereerst goed geholpen bij de bubbelshop zelf. Ze hebben verstand van zaken en luisteren ook goed naar je wensen en meegedacht over de indeling van de badkamer zonder daarbij op te dringen. Alleen de offerte liet wel even op zich wachten (iets meer dan een maand).

De montage van de badkamer verliep ook soepel en wanneer we tegen problemen aan liepen dat werd dit gelijk gecommuniceerd. Verder was Dylan ook na 17:00 bereikbaar voor vragen en neemt de ownership over de montage. Zo bleek bijvoorbeeld dat de douchewand niet volledig was geleverd, waardoor een andere partij deze moest komen installeren. Dylan heeft continu gemonitord wanneer deze mensen kwamen, en hun achter de veren gezeten.

Al met al zijn we erg tevreden met de bubbelshop en kunnen we dit iedereen aanraden. Het zijn echte vakmensen.

Dagelijkse communicatie over de status van de badkamer + wc en waar ze de komende dagen mee aan de slag gaan, dit werd erg gewaardeerd!
Gedurende het bouwen van de badkamer telkens advies...
Gedurende het bouwen van de badkamer telkens advies gegeven en gevraagd naar de wensen. De deskundigheid van de mensen werd erg gewaardeerd. En ze waren erg enthousiast om je te helpen.

Gedurende het slopen van de badkamer werd duidelijk dat er aanzienlijke additionele kosten gemaakt moesten worden. Als tip zouden we jullie willen meegeven om het eventuele meerwerk (die misschien... Gedurende het slopen van de badkamer werd duidelijk dat er aanzienlijke additionele kosten gemaakt moesten worden. Als tip zouden we jullie willen meegeven om het eventuele meerwerk (die misschien wel helemaal niet van toepassing is voor de betreffende persoon) wel mede te delen zodat daar rekening mee gehouden kan worden.

Mevrouw Anita de Klerk

Goede adviezen gekregen, moest er wel lang op wachten, maar het was zeker de moeite waard. Heel vakkundig geïnstalleerd.

Meedenken en adviseren. Geweldige installateur.

Communicatie was voor mijn soms niet duidelijk, maar na vragen kwam het altijd goed.