Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Fam Heeren

Hele goede en prettige ervaring

Goede service

Fam Etten

Goed geholpen

Nvt

Nvt

fam. Thiecke

Zeer goed

Behulpzaam, betrouwbaar

De Stucadoor kwam bijna 1,5 uur later dan gecommuniceerd. Leverde wel goed werk af. Communicatie over derde partijen kan dus beter.

P. van Zanten

Het wachten waard

Korte lijntjes

Beter advies over de ventilator

fam. Claassen

Goed werk geleverd, geenklachten

alles onder een dak, een aanspreekpunt voor alle werkonderdelen

iets mer overleg , denkwerk vooraf over ontwerp

Dhr. & Mevr. Wegman

Hamer heeft aan onze wensen met zorg en aandacht voldaan.

Vakmanschap en meedenken met de klant.

Niet van toepassing

Dhr. Reus en Mevr. de Kok

Goed en vriendelijk

vriendelijkheid en oplossing aandragen mooi assortiment

geen verbeterpunten

A. Vink

Er werd netjes gewerkt. Alles wat men ging doen werd keurig uitgelegd. Snelle werkers en uitstekende vakmensen. Weten waar ze het over hebben

vakmensen , mooie collectie

geen, ga zo door in een klein team, zodat iedereen weet waar men aan toe is

R. van Herk

Maakt verwachtingen meer dan waar!

Super enthousiast team! Of het nu gaat om het slopen en afvoeren van puin of het met precisie plaatsen en afwerken van tegelwerk, stuc of installatie, alles werd gedaan met een glimlach en... Super enthousiast team! Of het nu gaat om het slopen en afvoeren van puin of het met precisie plaatsen en afwerken van tegelwerk, stuc of installatie, alles werd gedaan met een glimlach en vakmanschap.

Voor ons was de begeleiding in de showroom zeer deskundig en is er ontzettend goed meegedacht over onze situatie. Geen probleem om het oorspronkelijke plan te wijzigen en alle tijd om goed uitleg te... Voor ons was de begeleiding in de showroom zeer deskundig en is er ontzettend goed meegedacht over onze situatie. Geen probleem om het oorspronkelijke plan te wijzigen en alle tijd om goed uitleg te geven.

Wanneer je voor een korte vraag in de showroom moet zijn of echt prijs stelt op persoonlijke aandacht, echt even een afspraak maken.

Maurice Vliege

Topbadkamer van een topbedrijf

Levering van maatwerk rekening houdend met speciale wensen. Ter plekke nog aanpassingen kunnen maken aan hetgeen wordt opgeleverd. Zeer vriendelijke en deskundige medewerkers.

Nee