Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Dhr. en Mevr. de Bruijne

Onze ervaring met Judith Willemsen badkamer specialist was uitstekend .

Goed advies, denken mee , zeer prettig contact .

Geen.

Tom Heeringa

Zeer positief, hele fijne omgang

Denkt mee met je wensen en budget en probeert niet per see de duurste spullen te verkopen, maar wat bij jouw situatie past.

Op de hoogte houden van uitvoeringsperiode kon iets beter

H. Bouma

Goed gedaan.

Werken netjes en zijn vriendelijk

nvt

Fam. Dorgelo

Fijne communicatie, denken goed mee, komen met goede ideeën waar je zelf niet aan hebt gedacht.

Persoonlijke aandacht zowel met advies als uitvoering.

Ad Saris

Zeer goed advies en ze nemen echt tijd voor je en denken continu met je mee naar nog betere oplossingen.

Komen afspraken steeds correct na. Ook tijdens de installatie goed bereikbaar en meedenkend. Kortom een topbedrijf.

Geen!!

Heinz en Rosalinda

Het gehele proces, van eerste kennismaking tot aan de laatste afwerking waren super met De Wilde tegels en sanitair. Ik zal vanuit agv geen namen noemen, maar ik bedank allen voor hun betrokkenheid,... Het gehele proces, van eerste kennismaking tot aan de laatste afwerking waren super met De Wilde tegels en sanitair. Ik zal vanuit agv geen namen noemen, maar ik bedank allen voor hun betrokkenheid, kundigheid en flexibiliteit.

Communicatie, deskundigheid, professionaliteit en betrokkenheid.
Communicatie, deskundigheid, professionaliteit en betrokkenheid.
Al kwamen we vóór de offerte met allerhande vragen, en ook tijdens de keren dat we naar de showroom kwamen, of tijdens de werkzaamheden thuis met vragen, iedereen was van zeer goede wil om ons te blijven informeren en antwoorden. Het was een zeer goede ervaring!!

Goede vraag

Familie Boter en Brood

In 2e instantie hele goede en prettige ervaring met De wilde

Snel reageren; komen met voorstellen; meekijken in het budget; Afspraken nauwgezet nakomen

Verkoop personeel hakte in eerste instantie niet op de juiste wijze bij ons in. Latere afspraak bij de " grote baas " liep zeer plezierig en ter zake

Stefan

Goed advies en fijn geholpen

Goed advies

Nvt

De Weerd

Bij de Wilde sanitair, kan je voor duurzaamheid terecht, of het nu gaat om een paar simpele afdekdoppen of toiletgarnituur. Men is bereid; onderdelen van niet recent bad- en toiletmeubilair voor je... Bij de Wilde sanitair, kan je voor duurzaamheid terecht, of het nu gaat om een paar simpele afdekdoppen of toiletgarnituur. Men is bereid; onderdelen van niet recent bad- en toiletmeubilair voor je uit zoeken en te bestellen tegen een aannemelijke prijs. Goede service !!

Bereidheid, wie het belang van de klant in het oog heeft, die helpt zichzelf.

n.v.t

Els en René van Huffelen

Super. Komen na wat er afgesproken is!

Vakmensen aan het werk.

N.v.t