Marc de Vries

Zeer nette afhandeling, scherpe prijs

anonymous

Goede ervaring erg behulpzaam

Franken J.

Bestelling geplaatst en betaald = echter nog niet toegekomen.
contact gehad en wisten mij te vertellen dat dit door de drukke periode kwam.
Telefoon wordt niet afgenomen.Even de...
Bestelling geplaatst en betaald = echter nog niet toegekomen.
contact gehad en wisten mij te vertellen dat dit door de drukke periode kwam.
Telefoon wordt niet afgenomen.Even de ombudsdienst bellen en verdere stappen ondernemen.

Henk Ringersma

2 weken geleden een bestelling geplaatst en betaald. De ontvangstbevestiging gaf aan dat in week 44 werd geleverd. Nu nog steeds niets ontvangen en de telefoon wordt niet meer aangenomen, en... 2 weken geleden een bestelling geplaatst en betaald. De ontvangstbevestiging gaf aan dat in week 44 werd geleverd. Nu nog steeds niets ontvangen en de telefoon wordt niet meer aangenomen, en inloggen op de webshop is niet meer mogelijk!

Janine

Ik heb een item besteld dat in 2 uitvoeringen leverbaar is: Mini en Groot. Ik heb de Mini besteld, maar de Grote geleverd gekregen. Ik ben benieuwd hoe dit opgelost wordt. Ik heb er wel vertrouwen... Ik heb een item besteld dat in 2 uitvoeringen leverbaar is: Mini en Groot. Ik heb de Mini besteld, maar de Grote geleverd gekregen. Ik ben benieuwd hoe dit opgelost wordt. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt, want in 2016 had ik hetzelfde euvel bij deze winkel. Wel jammer dat ze na 2 jaar dezelfde fout nog steeds maken.

Vooraf mailcontact over het product (een fietshelm) gehad. Werd netjes en snel beantwoord. Nadien besteld en wederom snel geleverd. Ben dik tevreden over de service. Prima.

Graag volgende keer bestelling op afleveradres afleveren en niet op factuuradres.
Dank
Ellibert Barth