515Shop.nl

515Shop.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop 515Shop.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company281
88 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen 515Shop.nl met 8/10. Gebaseerd op 281 ervaringen.

Alex van der Baan

Mijn ervaring met 515 shop is niet positief. mijn bestelling duurde 3 dagen in verband met een vakantie die niet waar aangekondigd. de dhl bezorger kwam niet op het beloofde tijdstip. en op geen een van mijn 3 e-mails is een antwoord gekomen. en week na retour is het geld nog niet terug op mijn rekening.

Zou u 515 Shop aanbevelen?Ja

Bestelling de volgende dag al geleverd!.

Stefan de Jong
Stefan de Jong
Score voor 515Shop.nl:4.5/5
Zou u 515 Shop aanbevelen?Ja

Snelle en goede levering!.

Uitstekend (10/10)
Score voor 515Shop.nl:5/5

Goed.

Zwiers
Zwiers
Zou u 515 Shop aanbevelen?Ja

Goede service, correcte aflevering.

Edward

Ik heb meer dan een week geleden bestelling geplaatst en nog steeds niks ontvangen. ik heb geen account en ik kon nergens vinden waar ik emails naar de helpdesk kan sturen.

515Shop.nl 1 beoordeling

Verkeerde fles geleverd. tot nu toe geen reactie gehad op verkeerde levering. hoop dit alsnog te krijgen na het weekend. hopelijk wordt dit dan snel opgelost.

J Matthijssen
J Matthijssen
Zou u 515 Shop aanbevelen?Ja

Duidelijke website, levering mag sneller.

frans

Product en verzending is prima..
levertijd was langer dan verwacht (bleek niet op voorraad)..
helaas geen mailtje over de vertraging, wel excuses en uitleg hierover bij de verzending..

G. van Hofwegen

Er wordt op de site aangegeven dat bogs high leverbaar zijn (ook nu nog) terwijl alleen mid geleverd kunnen worden. dat vind ik niet juist.

Bedrijfsinformatie

De basis van 515 Shop.nl ligt in de voortzetting van onze eerste webshop, die in 2008 ontstond als buffshop.nl en later verder werd uitgebreid met buybuffonline.com. Twee singlebrand webshops met 100% focus op de het merk Buff. In 2011 werd besloten tot de opstart van een multibrand (meerdere merken) webshop genaamd 515shop.nl. Het merk Buff maakt vandaag de dag nog steeds een aanmerkelijk onderdeel uit van onze webshop. Door de meest complete collectie aan te bieden, die u online kunt vinden en
Adres
Van Rossum Trading BV