Ronald Bosch

Snel en netjes geleverd goede service telefonisch contact en via mail vriendelijke mensen top

Zeer positief. Per ongeluk een duurder exemplaar ontvangen en hier werd uiteraard niet moeilijk over gedaan

Marc de Vries

Zeer nette afhandeling, scherpe prijs

Goede ervaring erg behulpzaam

Franken J.

Bestelling geplaatst en betaald = echter nog niet toegekomen.
contact gehad en wisten mij te vertellen dat dit door de drukke periode kwam.
Telefoon wordt niet afgenomen.Even de...
Bestelling geplaatst en betaald = echter nog niet toegekomen.
contact gehad en wisten mij te vertellen dat dit door de drukke periode kwam.
Telefoon wordt niet afgenomen.Even de ombudsdienst bellen en verdere stappen ondernemen.

Henk Ringersma

2 weken geleden een bestelling geplaatst en betaald. De ontvangstbevestiging gaf aan dat in week 44 werd geleverd. Nu nog steeds niets ontvangen en de telefoon wordt niet meer aangenomen, en... 2 weken geleden een bestelling geplaatst en betaald. De ontvangstbevestiging gaf aan dat in week 44 werd geleverd. Nu nog steeds niets ontvangen en de telefoon wordt niet meer aangenomen, en inloggen op de webshop is niet meer mogelijk!

Janine

Ik heb een item besteld dat in 2 uitvoeringen leverbaar is: Mini en Groot. Ik heb de Mini besteld, maar de Grote geleverd gekregen. Ik ben benieuwd hoe dit opgelost wordt. Ik heb er wel vertrouwen... Ik heb een item besteld dat in 2 uitvoeringen leverbaar is: Mini en Groot. Ik heb de Mini besteld, maar de Grote geleverd gekregen. Ik ben benieuwd hoe dit opgelost wordt. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt, want in 2016 had ik hetzelfde euvel bij deze winkel. Wel jammer dat ze na 2 jaar dezelfde fout nog steeds maken.