hofman

Goed bedrijf snelle levering.

Snelle levering, goed ingepakt

Eric Verhagen

Top bedrijf

Goede service

robalino@ziggo.nl

Heb het ontvangen kan het niet in elkaar zetten daar er een Italiaanse gebruikaanwijzing bij zit.

Jullie kunnen niet voor bv een Engelse handleiding zorgen. Vreemd suggestie firma - stuur maar terug

Nette mensen, maar!

Reactie 50cc-Scooterparts.nl:

Geachte heer rootring, uit Amstelveen.
Geachte heer rootring, uit Amstelveen.
U besteld bij ons een Italiaans product en zelf bent u niet handig genoeg om dit in elkaar te zetten en heeft ook niemand voor u in uw directe omgeving die dit kan doen?
U vraagt aan ons om een Nederlandse handleiding, die wij niet hebben en beoordeeld ons dan slecht?
Zeer jammer, aangezien wij u ook nog de optie gaven om het product terug te sturen, aangezien u niet kundig genoeg bent om het windscherm paraplu in elkaar te zetten.
50ccScooterparts

Mirian

Etienne

Friso

Erg snel bestelling behandeld en zelfde dag nog verstuurd, wel duurde de levering lang (1 week) dit kwam echter door postNL en hier konden ze niks aan doen. Product netjes ingepakt helemaal prima dus

Goede producten, snelle behandeling

Kim Jansen

Goed. Snelle levering

Robin

Prima!

Snelle service, juiste product en uitstekend advies.

van der Velde

Duidelijke site artikel snel gevonden en besteld

Site

G.koeks

Goede producten voor een scherpe prijs !

Duidelijk en makkelijke site.