ep power

Super goed

zeer snel met verzenden

Bootsma

Helaas niet op voorraad, ivm corona virus extra lange levertijd.
Wacht er nu een week op , helaas.

?

Reactie 50cc-Scooterparts.nl:

Geachte heer Bootsma, uit Bolsward
U heeft bij ons 10 April besteld en wij hebben uw order 11 April verzonden met Post.nl
Helaas voor u zat het paasweekend er tussen en heeft Postnl hierdoor...
Geachte heer Bootsma, uit Bolsward
Helaas voor u zat het paasweekend er tussen en heeft Postnl hierdoor vertraging opgelopen. Misschien dat u volgende x, hier rekening mee zou willen houden, betreft het plaatsen van een beoordeling.
50ccScooterparts
Nieuwstraat 8
4264RE Veen
The Netherlands
T: +31(0)631787046

Richard

Volgens afspraak geleverd

Snelle levering en vriendelijk.

Jimmy

Top kwaliteit

Lief

Richard van der Zande

Top

Snel leveren

A

Geleverd naar belgie in 6 dagen.

Vrij goedkoop tegenover anderen. Groot assortiment.

Alex

Leuk bedrijf, groot assortiment, duidelijke website en snelle levering. Al met al top!

Groot assortiment en snelle levering.

Michael Flokstra

Ik had een scooter onderdeel nodig gebruikt, en vond deze ook met een keurige omschrijving en foto's erbij en voor een redelijke prijs t.o.v. nieuw. Ik werd netjes middels mail op de hoogte gehouden... Ik had een scooter onderdeel nodig gebruikt, en vond deze ook met een keurige omschrijving en foto's erbij en voor een redelijke prijs t.o.v. nieuw. Ik werd netjes middels mail op de hoogte gehouden van de verzendingsstatus en kreeg ook een keurig betaaloverzicht. Eenmaal thuis ontvangen zat het onderdeel keurig en volledig beschermd verpakt. Onderdeel was mooi schoon, compleet, en zelfs met de bewuste boutjes geleverd om de kap te kunnen monteren. Absoluut top!

Overzichtelijke website, Ideal betaling, Wat op foto staat afgebeeld en omschreven is ook wat je krijgt, onderdeel is keurig schoon, compleet, en schokproef verpakt.

Ariez

Goede service

John Knapen

Ruime keuze en snelle levering