Damien

Neemt mijn klachten alles behalve serieus! Goedkopen spullen worden er verkocht, zonder enig pardon!

N.v.t.

Reactie 50cc-Scooterparts.nl:

Geachte heer Damien Smeding,

Wij betreuren het dat u het gevoel heeft dat wij uw klachten over de imitatie onderdelen die u heeft besteld en kapot zijn gegaan, niet serieus nemen. U heeft aangegeven zelf met goed met Snapon gereedschap te werken! Zoals wij al hebben gezegd is dit te sterk gereedschap en behoord dit tot een montage fout. Imitatie onderdelen dient u hand vast te draaien en met gevoel!

Ook hebben wij u een voorstel gedaan door een korting aan te bieden, hierop heeft u niet gereageerd.

Mvg,,
50ccScooterparts

De bestelling is goed verwerkt en verzonden.

Brilliant

Item was in stock, it was shipped promptly and it arrived quickly and in good condition.

Snelle en behulpzame mensen. Ook de levertijd ging snel.

Vespa fan

Goede website, bestelling keurig binnengekomen. Een goede terugkoppeling via mail.

Nick De Blaes

Goed en vriendelijk geholpen

Had gebeld voor meer uitleg en ze hebben me perfect geholpen en de juiste onderdelen bezorgd. De onderdelen waren snel geleverd

Will Rondhuis

Snel en eenvoudig, goede vriendelijke klantenservice en ondanks mijn wat onbeholpen beschrijving toch het perfecte onderdeel!!!!

Overzichtelijke en duidelijke site met een enorme keuze aan onderdelen voor elk denkbaar merk scooter!!!

J van Duin

Helemaal TOP

Heel snel het bestelde onderdeel in huis

Marten van der Veen

Snel en netjes geleverd en verpakt.
Jammer genoeg voor mij hadden ze één afbeelding van één zijde van het product wat ik kocht en blijk ik er achteraf weinig mee te kunnen. het onderdeel een...

Scooter

Duidelijke site snel geleverd