Davis

Product als omschreven snelle levering

Ringo

Snel

Erg fijn

Snelle levering, goed contact

Pas

Goed en snel geleverd top zeker een aanraden

Goed en snel geleverd top zeker een aanraden

Alleen bij de Sym Fiddle 2 euro 4 staat op de website plug-and-play dat klopt niet je moet nog steeds de bruine kabel aan je achterlicht zelf vast solderen of op een andere manier alles werkt naar behoren dus het zeker een aanraden

Snelle Levering

I dawson

Good place to shop

Responsive

Rob

Goede ervaring.

Order netjes verwerkt, en bezorgt.

JP Jansen

Spullen op tijd binnen, goede replica artikelen, maar niet meer dan dat. Print zadel zat scheef.

Korte levertijd, concurrerende prijzen

hummel

Snelke levering

Cor

Ze hebben onderdelen op voorraad waarvan anderen zeggen dat je ze kunt vergeten dat ze er niet aan kunnen komen maar dan hebben ze niet echt willen zoeken en nu de volgende dag al in huis ze waren... Ze hebben onderdelen op voorraad waarvan anderen zeggen dat je ze kunt vergeten dat ze er niet aan kunnen komen maar dan hebben ze niet echt willen zoeken en nu de volgende dag al in huis ze waren vriendelijk en behulpzaam

Had nog nooit via websites iets besteld en zij hebben de moeite en geduld genomen om me te helpen hoe ik moest zoeken op hun website

Reactie 50cc-Scooterparts.nl:

super fijn dat we u hebben kunnen helpen. Daar doen we het tenslotte voor. mvg 50cc-scooterparts

Chris

Prima ervaring

Goede product en snelle levering.