Fcw

Goed geregeld

Afhandeling van retour goed geregeld

André

Laten niets van zich horen, enkel een bestelbevestiging voor de rest niets. Ook geen melding dat ze wegens vakantie wellicht gesloten zijn. Jammer want er zit genoeg potentie met zo'n uitgebreide... Laten niets van zich horen, enkel een bestelbevestiging voor de rest niets. Ook geen melding dat ze wegens vakantie wellicht gesloten zijn. Jammer want er zit genoeg potentie met zo'n uitgebreide catalogus.

Geen idee

Reactie 50cc-Scooterparts.nl:

Geachte heer André Meijers,
Geachte heer André Meijers,
Uw bestelling hebben wij 6 jan verzonden, jammer dat u geen rekening houd met de jaarwisseling, misschien volgende x bij een ander bedrijf bestellen, welke wel gewoon doorwerkt.
50ccScooterparts

Mike boelhouwers

Goede prijs , snel geleverd

Snel geleverd

Kip scooters

De bestelling duurde erg lang,

Gaat sneller dan Ali expres

Reactie 50cc-Scooterparts.nl:

Idd langen dan verwacht, helaas. Excuses hiervoor.

Arno

Max Timmers

Goeie service

Geld snel retour

nr1scooterrental.com

Goede sortering en goeie prijzen

snel met leveren

Hans

Kilometerteller en rugsteun Sym scooter besteld. Levering liet even op zicht wachten. Navraag via mail geen reactie op. Sym rugsteun was niet de juiste voor mijn scooter. Via mail retour opdracht... Kilometerteller en rugsteun Sym scooter besteld. Levering liet even op zicht wachten. Navraag via mail geen reactie op. Sym rugsteun was niet de juiste voor mijn scooter. Via mail retour opdracht gevraagd. Geen reactie.

Materialen geleverd

Leen

Goede service

Nee

Ja goed en korekt behandeld

Komuseren