Super fijn hoe wij geholpen zijn met onze geboortekaartjes. Er was heel persoonlijke contact per mail om er voor te zorgen dat wij helemaal tevreden waren met de kaartjes en de snelheid van... Super fijn hoe wij geholpen zijn met onze geboortekaartjes. Er was heel persoonlijke contact per mail om er voor te zorgen dat wij helemaal tevreden waren met de kaartjes en de snelheid van levering. Goeie kwaliteit en waar voor je geld!

Wij zijn ontzettend blij met de geboortekaartjes! De service was ook erg goed; de kaartjes zijn snel geleverd en er werd heel goed met ons meegedacht bij het ontwerpen van de kaartjes.

Marjolein

Persoonlijke service en hulp bij het ontwerpen van de kaarten en afhandeling daarvan. Wordt met je meegedacht totdat je helemaal tevreden bent. Snelle levering en kwaliteit van de kaarten is top! En... Persoonlijke service en hulp bij het ontwerpen van de kaarten en afhandeling daarvan. Wordt met je meegedacht totdat je helemaal tevreden bent. Snelle levering en kwaliteit van de kaarten is top! En natuurlijk heel blij met de geweldig mooie kaart waar we veel complimenten over hebben gekregen. Zou 4cards zeker aanbevelen!

Cederique Dujardin

Heel vlotte en correcte afhandeling doorheen heel het proces van opmaak tot afhandeling.
Zouden dit bedrijf zeker aanraden aan andere mensen.

Kathelijne

Onze kaartjes hebben we gisteren ontvangen en we zijn er heel blij mee! Tijdens het ontwerpen, kregen we echt enorm snel antwoord op onze vragen en ook de levering van de kaarten ging super snel.... Onze kaartjes hebben we gisteren ontvangen en we zijn er heel blij mee! Tijdens het ontwerpen, kregen we echt enorm snel antwoord op onze vragen en ook de levering van de kaarten ging super snel. Top, erg fijn. Echt een aanrader om hier je kaartjes te ontwerpen en te bestellen.

Deborah K.

Yes de geboortekaartjes zijn binnen. Wij zijn er heel erg blij mee, en de eerste reacties zijn heel positief! Bedankt voor de goede service!

B en M

We hebben de kaartjes inmiddels verstuurd en de reacties zijn erg positief.

Bedankt voor alle hulp en de felicitaties!

Groetjes,
B en M

M. Visser

De kaartjes zijn allemaal vorige week uitgestuurd en mensen vonden het een erg mooi kaartje.
Bedankt voor de goede service.

Mvg,
M. Visser

E.

Via deze weg wil ik je bedanken voor de geboortekaartjes! Ik heb er erg veel complimenten over gehad.
Mensen vinden het een heel mooi en chique kaartje, met name door de eenvoud en de goudfolie.

Er is ook al een aantal vriendinnen die zwanger zijn en gevraagd hebben waar ik de kaartjes heb besteld,
dus ik vermoed dat je nog wel meer bestellingen zult krijgen;-).

Veel succes!

Hartelijke groeten,
E.

Dennis

Helemaal vergeten te melden dat we erg blij zijn met de geboortekaartjes. De reacties waren ook erg positief.
Nogmaals hartelijk dank!
Met vriendelijke groeten,