Ik ben heel erg tevreden! Mijn geboortekaartjes zijn precies geworden zoals ik ze wilde hebben.

Nele

Zeer tevreden! Voornamelijk tevreden over het contact met Muriel, de snelheid van contact en de hulpvaardigheid. De kwaliteit van de kaartjes is uitstekend en, ze waren snel geleverd. Puik werk!... Zeer tevreden! Voornamelijk tevreden over het contact met Muriel, de snelheid van contact en de hulpvaardigheid. De kwaliteit van de kaartjes is uitstekend en, ze waren snel geleverd. Puik werk! Dankjewel!

Angelique

Ja enorm ! Ik vond het persoonlijke contact ook enorm fijn! En het resultaat is geweldig.!!!

Nogmaals bedankt voor jullie service!

De kwaliteit van de kaarten is goed, we hebben veel leuke reacties gehad. Ook de snelheid van levering is prima in orde, evenals de service. Het is heel handig om bij het bestellen van een proefdruk... De kwaliteit van de kaarten is goed, we hebben veel leuke reacties gehad. Ook de snelheid van levering is prima in orde, evenals de service. Het is heel handig om bij het bestellen van een proefdruk alle papiersoorten en envelop kleuren te ontvangen. Ook de persoonlijke berichtjes na een bestelling vind ik getuigen van betrokkenheid.

Met betrekking tot de ontwerptool, hier zijn nog wat kleine aanpassingen mogelijk die het makkelijker kunnen maken:
- Het moet mogelijk zijn de objecten op de kaart te verplaatsen/aanpassen met behulp van de toetsen op het toetsenbord. Dit maakt het nauwkeuriger.
- Het moet mogelijk zijn meerdere objecten te selecteren en uit te lijnen ten opzichte van elkaar.
- Het moet mogelijk zijn objecten uit te lijnen ten opzichte van de kaart.
- Wanneer je wisselt tussen verschillende ontwerpen en je selecteert tekst, wordt het laatst geselecteerde lettertype weergegeven, niet wat er bij die selectie daadwerkelijk gebruikte wordt.

Ellis

Helemaal. Goede service. Persoonlijke hulp als je er niet uitkomt met de ontwerp tool . Mooie kaarten en levering volgend afspraak.

Margriet de Wilt

Zeker weten!

Ja, erg tevreden d a t er iemand tips heeft gegeven

Ja we zijn heel erg tevreden. Het meedenken mbt het ontwerp was erg prettig en heeft geholpen het kaartje helemaal naar ons zin te maken