Ja, zeer snelle levering, snelle reactie op de chat, dus perfect.

Zeer tevreden.

Vera Sena

Ik ben zeer tevreden over de ontwerptool. Er is veel keuze en makkelijk te gebruiken. De verzending was snel en de verpakking was goed. Mooi display om 1 kaart bovenop te doen. De kaartjes zelf... Ik ben zeer tevreden over de ontwerptool. Er is veel keuze en makkelijk te gebruiken. De verzending was snel en de verpakking was goed. Mooi display om 1 kaart bovenop te doen. De kaartjes zelf voldoen aan mijn verwachting.

Verder vond ik de chat functie heel erg handig. De problemen met mijn account waren snel opgelost op deze manier.

Wel heb ik nog een tip voor de site. Het zou fijn zijn als ook de keuze van het soort papier opgeslagen zou kunnen worden. Ik heb een proef kaartje in mat maar heb bij de bestelling niet goed opgelet en heb in de snelheid een glanzende versie besteld. Op zich geen probleem maar wel ff een verassing. Was mijn eigen fout dat ik verkeerde type papier had gekozen hoor, maar daarom dus handig als dit ook al opgeslagen kan worden.

Reactie 4CARDS | geboortjekaartjes en trouwkaarten:

Hoi Vera, Dank je wel voor je mooie beoordeling! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent :-). Via account>mijn bestellingen kun je bestellingen terugzien. Hier kun je ook zien welk... Hoi Vera, Dank je wel voor je mooie beoordeling! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent :-). Via account>mijn bestellingen kun je bestellingen terugzien. Hier kun je ook zien welk formaat en papiersoort je had besteld. Het spijt me te horen dat dit voor jou niet bekend was. Gelukkig zijn de kaartjes uiteindelijk wel naar je zin! Heel veel geluk met jullie meisje <3 Groetjes Muriel van 4CARDS

Annemarie

Absoluut! Altijd snelle reacties op vragen, de kaarten zijn elke keer weer goed van kwaliteit en we hebben ze bijna direct in huis!

Ik ben heel erg tevreden! Mijn geboortekaartjes zijn precies geworden zoals ik ze wilde hebben.

Nele

Zeer tevreden! Voornamelijk tevreden over het contact met Muriel, de snelheid van contact en de hulpvaardigheid. De kwaliteit van de kaartjes is uitstekend en, ze waren snel geleverd. Puik werk!... Zeer tevreden! Voornamelijk tevreden over het contact met Muriel, de snelheid van contact en de hulpvaardigheid. De kwaliteit van de kaartjes is uitstekend en, ze waren snel geleverd. Puik werk! Dankjewel!

Angelique

Ja enorm ! Ik vond het persoonlijke contact ook enorm fijn! En het resultaat is geweldig.!!!

Nogmaals bedankt voor jullie service!

De kwaliteit van de kaarten is goed, we hebben veel leuke reacties gehad. Ook de snelheid van levering is prima in orde, evenals de service. Het is heel handig om bij het bestellen van een proefdruk... De kwaliteit van de kaarten is goed, we hebben veel leuke reacties gehad. Ook de snelheid van levering is prima in orde, evenals de service. Het is heel handig om bij het bestellen van een proefdruk alle papiersoorten en envelop kleuren te ontvangen. Ook de persoonlijke berichtjes na een bestelling vind ik getuigen van betrokkenheid.

Met betrekking tot de ontwerptool, hier zijn nog wat kleine aanpassingen mogelijk die het makkelijker kunnen maken:
- Het moet mogelijk zijn de objecten op de kaart te verplaatsen/aanpassen met behulp van de toetsen op het toetsenbord. Dit maakt het nauwkeuriger.
- Het moet mogelijk zijn meerdere objecten te selecteren en uit te lijnen ten opzichte van elkaar.
- Het moet mogelijk zijn objecten uit te lijnen ten opzichte van de kaart.
- Wanneer je wisselt tussen verschillende ontwerpen en je selecteert tekst, wordt het laatst geselecteerde lettertype weergegeven, niet wat er bij die selectie daadwerkelijk gebruikte wordt.