Kathelijne

We zijn over de kaart, de service, de bereikbaarheid en snelheid van levering zeer tevreden.
De ontwerptool vonden we soms wat onhandig. Oa als je iets wiizigt dat er geen 'vorige' is om je laatste aanpassing ongedaan te maken. Daarom moest ik regelmatig opnieuw beginnen. Wellicht iets om toe te voegen.

Reactie 4CARDS | geboortjekaartjes en trouwkaarten:

Fijn dat jullie tevreden zijn! Dank je wel ook voor de mooie beoordeling! Je hebt helemaal gelijk, we hopen deze functie toe te kunnen voegen met de volgende update :-). Heel veel geluk met... Fijn dat jullie tevreden zijn! Dank je wel ook voor de mooie beoordeling! Je hebt helemaal gelijk, we hopen deze functie toe te kunnen voegen met de volgende update :-). Heel veel geluk met jullie mannetje <3!

A

Hoi Muriel,

Het gaat super met Nore en de kaarten zijn in goede orde ontvangen en in een prachtige kleur. Bedankt voor al je inzet en wie weet tot een volgende keer!
Hoi Muriel,

Groetjes, A

Brechje

Hoi Muriël,

De kaartjes waren precies naar wens, we hebben veel positieve reacties gekregen.
Bedankt voor je hulp bij het maken.

Hoi Muriël,

Bedankt voor je hulp bij het maken.

Brechje

Zeker! Mooie kaarten ontvangen. Precies wat bij ons past. We zijn erg tevreden.

De kaartjes zijn ontvangen alles is zeker naar wens alvast bedankt voor de leuke verpakking. Mvg, M. Mistia

Dag Muriel, Bedankt voor de kaartjes, ze waren zeker naar onze zin. Inmiddels zijn ze ook allemaal verstuurd en men vond het een leuk kaartje. Met vriendelijke groet, L. Haenen

Ja, zeer snelle levering, snelle reactie op de chat, dus perfect.

Zeer tevreden.

Vera Sena

Ik ben zeer tevreden over de ontwerptool. Er is veel keuze en makkelijk te gebruiken. De verzending was snel en de verpakking was goed. Mooi display om 1 kaart bovenop te doen. De kaartjes zelf... Ik ben zeer tevreden over de ontwerptool. Er is veel keuze en makkelijk te gebruiken. De verzending was snel en de verpakking was goed. Mooi display om 1 kaart bovenop te doen. De kaartjes zelf voldoen aan mijn verwachting.

Verder vond ik de chat functie heel erg handig. De problemen met mijn account waren snel opgelost op deze manier.

Wel heb ik nog een tip voor de site. Het zou fijn zijn als ook de keuze van het soort papier opgeslagen zou kunnen worden. Ik heb een proef kaartje in mat maar heb bij de bestelling niet goed opgelet en heb in de snelheid een glanzende versie besteld. Op zich geen probleem maar wel ff een verassing. Was mijn eigen fout dat ik verkeerde type papier had gekozen hoor, maar daarom dus handig als dit ook al opgeslagen kan worden.

Reactie 4CARDS | geboortjekaartjes en trouwkaarten:

Hoi Vera, Dank je wel voor je mooie beoordeling! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent :-). Via account>mijn bestellingen kun je bestellingen terugzien. Hier kun je ook zien welk... Hoi Vera, Dank je wel voor je mooie beoordeling! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent :-). Via account>mijn bestellingen kun je bestellingen terugzien. Hier kun je ook zien welk formaat en papiersoort je had besteld. Het spijt me te horen dat dit voor jou niet bekend was. Gelukkig zijn de kaartjes uiteindelijk wel naar je zin! Heel veel geluk met jullie meisje <3 Groetjes Muriel van 4CARDS

Annemarie

Absoluut! Altijd snelle reacties op vragen, de kaarten zijn elke keer weer goed van kwaliteit en we hebben ze bijna direct in huis!