Zeer tevreden, het ontwerpen met de tool ging makkelijk, de kwaliteit van de kaarten is goed (je hebt ook keuze uit verschillende soorten papier) en de geboortekaartjes waren binnen een dag... Zeer tevreden, het ontwerpen met de tool ging makkelijk, de kwaliteit van de kaarten is goed (je hebt ook keuze uit verschillende soorten papier) en de geboortekaartjes waren binnen een dag geleverd! Ook heb ik nog contact gehad met 4cards via de mail, superpersoonlijk!

Marieke

Super! Het ontwerpen via de tool ging gemakkelijk, de kwaliteit van de kaarten is goed en de snelheid en service daaromheen was top!! Ook het proactief meedenken hebben we zeer gewaardeerd.

Kathelijne

We zijn over de kaart, de service, de bereikbaarheid en snelheid van levering zeer tevreden.
De ontwerptool vonden we soms wat onhandig. Oa als je iets wiizigt dat er geen 'vorige' is om je laatste aanpassing ongedaan te maken. Daarom moest ik regelmatig opnieuw beginnen. Wellicht iets om toe te voegen.

Reactie 4CARDS | geboortjekaartjes en trouwkaarten:

Fijn dat jullie tevreden zijn! Dank je wel ook voor de mooie beoordeling! Je hebt helemaal gelijk, we hopen deze functie toe te kunnen voegen met de volgende update :-). Heel veel geluk met... Fijn dat jullie tevreden zijn! Dank je wel ook voor de mooie beoordeling! Je hebt helemaal gelijk, we hopen deze functie toe te kunnen voegen met de volgende update :-). Heel veel geluk met jullie mannetje <3!

A

Hoi Muriel,

Het gaat super met Nore en de kaarten zijn in goede orde ontvangen en in een prachtige kleur. Bedankt voor al je inzet en wie weet tot een volgende keer!
Hoi Muriel,

Groetjes, A

Brechje

Hoi Muriël,

De kaartjes waren precies naar wens, we hebben veel positieve reacties gekregen.
Bedankt voor je hulp bij het maken.

Hoi Muriël,

Bedankt voor je hulp bij het maken.

Brechje

Zeker! Mooie kaarten ontvangen. Precies wat bij ons past. We zijn erg tevreden.

De kaartjes zijn ontvangen alles is zeker naar wens alvast bedankt voor de leuke verpakking. Mvg, M. Mistia

Dag Muriel, Bedankt voor de kaartjes, ze waren zeker naar onze zin. Inmiddels zijn ze ook allemaal verstuurd en men vond het een leuk kaartje. Met vriendelijke groet, L. Haenen

Ja, zeer snelle levering, snelle reactie op de chat, dus perfect.

Zeer tevreden.