Yvonne Pluger

Super leuke kaarten en een geweldige, persoonlijke service. Ik zou 4cards echt aan iedereen aanbevelen!

De ontwerptool biedt genoeg mogelijkheden om je kaartje naar wens te maken. Waardering ook voor de tips en opmerkingen naar aanleiding van de eerste proefdruk. Wij zijn ook tevreden over de... De ontwerptool biedt genoeg mogelijkheden om je kaartje naar wens te maken. Waardering ook voor de tips en opmerkingen naar aanleiding van de eerste proefdruk. Wij zijn ook tevreden over de kwaliteit en levering van de kaartjes.

Iris

Hallo Muriel,

Bedankt voor de service. De kaartjes zijn precies zo geworden als we ze wilden.
Hallo Muriel,

Bedankt voor de service. De kaartjes zijn precies zo geworden als we ze wilden.
De proefdrukken waren erg nuttig voor ons. Ook nog bedankt voor je input bij de eerste proefdruk.
Altijd fijn als er iemand met een frisse blik naar kijkt.

Iris

Teddy Jansen

Heel tevreden! Veel verschillende ontwerpen die makkelijk te bewerken zijn. De service van Muriël was uitstekend, de kaartjes zijn prachtig en super snel geleverd. Zeker een aanrader!

Chantal

Wij hebben de geboortekaartjes voor onze Faas bij 4CARDS besteld. Het online 'ontwerpen' ging erg makkelijk. De proefdruk was er super snel en ook de rest van de kaartjes was super snel binnen... Wij hebben de geboortekaartjes voor onze Faas bij 4CARDS besteld. Het online 'ontwerpen' ging erg makkelijk. De proefdruk was er super snel en ook de rest van de kaartjes was super snel binnen (ondanks de kerstdrukte). Ook super vriendelijke en behulpzame mensen!

Dunja Kentie

Ik ben zeer tevreden over de service, kwaliteit, site en de snelheid van levering. Wij hebben heel leuke reacties gehad op de kaartjes dat ze zo mooi zijn.

Richard

Ja zeker.
Kwaliteit, snelheid, levering en service zijn uitstekend!!
In de ontwerptool ondervonden we na een tijdje de optie “raster”, met het raster ging het ontwerpen stukken sneller!

Rianne

Muriël maakte voor ons opnieuw een kaartje, deze keer een geboortekaartje voor onze dochter Lara. Opnieuw een zeer prettige samenwerking en een resultaat op maat dat perfect voldoet aan onze wensen.

Manouk

Wij zijn erg tevreden. Erg leuk contact gehad met Muriel en geboortekaarten zijn dankzij haar erg mooi geworden en ook snel geleverd!

Eline

We hadden de kaartjes de volgende dag al binnen.

Super bedankt voor de fijne service

Groetjes Eline