Nadine

We krijgen echt superleuke reacties over het kaartje, zo mooi! Helemaal happy ermee!
Bedankt! Groetjes Nadine

Angelique

De kaartjes zijn erg naar ons zin en we hebben reeds leuke reacties gehad. Veel dank wederom voor het goede en snelle werk! Groeten, Angelique

Eenvoud in gebruik, kwaliteit van materialen en de persoonlijke touch maken van 4CARDS een geweldige partner oom

Familie Luites

We hebben net de kaartjes binnen gehad. Ze zijn heel mooi, en precies wat we wilden. Ook hele snelle verzending. Gisteren besteld en al meteen verzonden.

Heel erg bedankt.

Heel erg bedankt.

Famliie Luites

Betty

Fijn dat je ons kaartje zo in detail bekijkt!
Dankjewel! We zijn erg tevreden met de kaartjes!!!

Stijn

Wat fijn dat de kaartjes op de bus zijn!
Nogmaals dank voor de goede en snelle service!

Groetjes,
Stijn

Emilie Poissonnier

De ontwerptool is gebruiksvriendelijk, de kaartjes zijn van goede kwaliteit, zonder inktvlekken (wat vroeger wel bij een concurrent gebeurd was). De leveringstermijn wordt nageleefd en wordt tijdig... De ontwerptool is gebruiksvriendelijk, de kaartjes zijn van goede kwaliteit, zonder inktvlekken (wat vroeger wel bij een concurrent gebeurd was). De leveringstermijn wordt nageleefd en wordt tijdig bezorgd (bestelling op woensdag na 18u geplaatst, kaartjes bezorgd op vrijdagochtend in België). Service en opvolging: de medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Yvonne Pluger

Super leuke kaarten en een geweldige, persoonlijke service. Ik zou 4cards echt aan iedereen aanbevelen!

De ontwerptool biedt genoeg mogelijkheden om je kaartje naar wens te maken. Waardering ook voor de tips en opmerkingen naar aanleiding van de eerste proefdruk. Wij zijn ook tevreden over de... De ontwerptool biedt genoeg mogelijkheden om je kaartje naar wens te maken. Waardering ook voor de tips en opmerkingen naar aanleiding van de eerste proefdruk. Wij zijn ook tevreden over de kwaliteit en levering van de kaartjes.