Mara

Geboortekaartjes zijn super leuk geworden en we krijgen al erg leuke reacties!
Iig wil ik je heel erg bedanken! xxx heeft een super leuk geboortekaartje dankzij jullie :-)

Chantal

Ze zijn binnen! En echt heel erg leuk! <3
Dankjewel voor je hulp met het kaartje!
Top service. Dankjewel!

Muriel Idema

We krijgen veel positieve reacties op het kaartje. We zijn er erg blij mee! Bedankt nog voor je hulp hierbij.

Sarah

Dankjewel voor de felicitaties en nog meer bedankt voor de ontzettend leuke en mooie geboortekaartjes!!
Ze zijn gisteren goed binnen gekomen en vandaag gelijk op de post gedaan.

Ellen P.

Bedankt voor de kaartjes. Ze zijn prachtig geworden! Ook wil ik jullie bedanken voor de geweldige service, en alle moeite. Jullie zijn toppers!

Hier gaat alles goed. Ons meisje is...

Hier gaat alles goed. Ons meisje is heerlijk tevreden en we genieten volop! Wat een rijkdom!

I & J

We krijgen heel positieve reacties op de kaart oa de kwaliteit van het papier.

Bedankt voor de goede service!

Kevin

Enorm tevreden. Supersnelle verzendingen en enorm goede service. Ik raad dit bedrijf bij iedereen aan.

D. Weber

De kaartjes zijn binnen 😍 helemaal perfect!
Hartelijk bedankt voor de goede service.

Groetjes
D. Weber

Femke

Super! Wij zijn heel erg blij met de kaartjes! Gaan ze direct versturen.
Super! Wij zijn heel erg blij met de kaartjes! Gaan ze direct versturen.
Heel erg bedankt voor deze snelle en goede service. Juist ook de persoonlijke benadering en de manier van op de hoogte brengen vonden wij erg fijn! We zullen 4cards zeker aanraden bij vrienden/fam. :-)
Femke

Elvira

De kaarten zijn echt super mooi!!!! 😍😍😍 We zijn er echt heel erg blij mee! We hebben de eerste leuke reacties al mogen ontvangen.