F. Mesman

Opnieuw super tevreden! Zowel over ons trouwkaartje van anderhalf jaar geleden als nu over het geboortekaartje. Communicatie is erg fijn. Snel, betrokken en persoonlijk. Heel fijn dat er zo... Opnieuw super tevreden! Zowel over ons trouwkaartje van anderhalf jaar geleden als nu over het geboortekaartje. Communicatie is erg fijn. Snel, betrokken en persoonlijk. Heel fijn dat er zo betrokken en actief meegedacht wordt om er een zo mooi mogelijk eindresultaat van te maken.

Claudia

Ik ben ontzettend blij met de prachtige geboortekaart van onze dochter! Het is nog mooier geworden dan ik voor ogen had, mede dankzij de geweldige tips, persoonlijke communicatie en betrokkenheid... Ik ben ontzettend blij met de prachtige geboortekaart van onze dochter! Het is nog mooier geworden dan ik voor ogen had, mede dankzij de geweldige tips, persoonlijke communicatie en betrokkenheid van Muriël. De ontwerptool was erg gebruiksvriendelijk en de levering van de kaarten was super snel! Ik zou 4cards bij iedereen aanraden - veel mooie ontwerpen en de kaarten zijn van prachtige kwaliteit!

Roxanne

Zeer tevreden!

Marion

Zeer tevreden. Snelle reactie, vriendelijke en gezellige contactmomenten en super service

Elke

Ja, de service was heel persoonlijk. Al onze wensen zijn verwerkt en er was steeds nog een persoonlijke controle voordat de (proef)druk ingezet werd. We zijn superblij met het resultaat en dat ook... Ja, de service was heel persoonlijk. Al onze wensen zijn verwerkt en er was steeds nog een persoonlijke controle voordat de (proef)druk ingezet werd. We zijn superblij met het resultaat en dat ook nog een supersnel, zorgvuldig en netjes afgeleverd!

Super fijn hoe wij geholpen zijn met onze geboortekaartjes. Er was heel persoonlijke contact per mail om er voor te zorgen dat wij helemaal tevreden waren met de kaartjes en de snelheid van... Super fijn hoe wij geholpen zijn met onze geboortekaartjes. Er was heel persoonlijke contact per mail om er voor te zorgen dat wij helemaal tevreden waren met de kaartjes en de snelheid van levering. Goeie kwaliteit en waar voor je geld!

Wij zijn ontzettend blij met de geboortekaartjes! De service was ook erg goed; de kaartjes zijn snel geleverd en er werd heel goed met ons meegedacht bij het ontwerpen van de kaartjes.