4CARDS | geboortjekaartjes en trouwkaarten

4CARDS | geboortjekaartjes en trouwkaarten Ook benieuwd naar feedback over de webshop 4CARDS | geboortjekaartjes en trouwkaarten? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company22
9.7/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen 4CARDS | geboortjekaartjes en trouwkaarten met 9.7/10. Gebaseerd op 22 ervaringen.

Brechje

Hoi muriël, .
de kaartjes waren precies naar wens, we hebben veel positieve reacties gekregen..
bedankt voor je hulp bij het maken..
met vriendelijke groet,.
brechje.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeker! mooie kaarten ontvangen. precies wat bij ons past. we zijn erg tevreden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De kaartjes zijn ontvangen alles is zeker naar wens alvast bedankt voor de leuke verpakking. mvg, m. mistia.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Dag muriel, bedankt voor de kaartjes, ze waren zeker naar onze zin. inmiddels zijn ze ook allemaal verstuurd en men vond het een leuk kaartje. met vriendelijke groet, l. haenen.

Zeer goed (9/10)
Score voor 4CARDS | geboortjekaartjes en trouwkaarten:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ja, zeer snelle levering, snelle reactie op de chat, dus perfect.

Goed (8/10)
Score voor 4CARDS | geboortjekaartjes en trouwkaarten:4/5

Zeer tevreden.

Vera Sena
Vera Sena

Reactie 4CARDS | geboortjekaartjes en trouwkaarten:

Hoi Vera,

Dank je wel voor je mooie beoordeling! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent :-).

Via account>mijn bestellingen kun je bestellingen terugzien. Hier kun je ook zien welk formaat en papiersoort je had besteld. Het spijt me te horen dat dit voor jou niet bekend was.

Gelukkig zijn de kaartjes uiteindelijk wel naar je zin!

Heel veel geluk met jullie meisje <3

Groetjes Muriel van 4CARDS

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben zeer tevreden over de ontwerptool. er is veel keuze en makkelijk te gebruiken. de verzending was snel en de verpakking was goed. mooi display om 1 kaart bovenop te doen. de kaartjes zelf voldoen aan mijn verwachting..
verder vond ik de chat functie heel erg handig. de problemen met mijn account waren snel opgelost op deze manier..
wel heb ik nog een tip voor de site. het zou fijn zijn als ook de keuze van het soort papier opgeslagen zou kunnen worden. ik heb een proef kaartje in mat maar heb bij de bestelling niet goed opgelet en heb in de snelheid een glanzende versie besteld. op zich geen probleem maar wel ff een verassing. was mijn eigen fout dat ik verkeerde type papier had gekozen hoor, maar daarom dus handig als dit ook al opgeslagen kan worden.

Annemarie
Annemarie
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Absoluut! altijd snelle reacties op vragen, de kaarten zijn elke keer weer goed van kwaliteit en we hebben ze bijna direct in huis!.

Griet
Griet

Super tevreden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben heel erg tevreden! mijn geboortekaartjes zijn precies geworden zoals ik ze wilde hebben.

Bedrijfsinformatie

De mogelijkheden voor geboortekaartjes en trouwkaarten bij 4CARDS zijn oneindig. Je kunt uit een van de basisontwerpen kiezen en hier je eigen wijzigingen in aanbrengen (denk aan tekst, andere afbeeldingen, eigen foto, kleuren, lettertype). Heb je een eigen idee, dit werken wij graag voor je uit.
Adres
Hyacinthlaan 91