Kathelijne

Onze kaartjes hebben we gisteren ontvangen en we zijn er heel blij mee! Tijdens het ontwerpen, kregen we echt enorm snel antwoord op onze vragen en ook de levering van de kaarten ging super snel....

Deborah K.

Yes de geboortekaartjes zijn binnen. Wij zijn er heel erg blij mee, en de eerste reacties zijn heel positief! Bedankt voor de goede service!

B en M

We hebben de kaartjes inmiddels verstuurd en de reacties zijn erg positief.

Bedankt voor alle hulp en de felicitaties!

Groetjes,
B en M

M. Visser

De kaartjes zijn allemaal vorige week uitgestuurd en mensen vonden het een erg mooi kaartje.
Bedankt voor de goede service.

Mvg,
M. Visser

E.

Via deze weg wil ik je bedanken voor de geboortekaartjes! Ik heb er erg veel complimenten over gehad.
Mensen vinden het een heel mooi en chique kaartje, met name door de eenvoud en de...

Dennis

Helemaal vergeten te melden dat we erg blij zijn met de geboortekaartjes. De reacties waren ook erg positief.
Nogmaals hartelijk dank!
Met vriendelijke groeten,

Dennis en co

Murat

We hebben de kaartjes goed en wel ontvangen en zeer snel ook.
We zijn zeer tevreden met de kwaliteit en zorg van de levering. Ik ga jullie zeker aanraden aan vrienden.

Jessica

We hadden de kaartjes vrijdagavond binnen met de goudfolie en we zijn er super blij mee!! Het effect was echt heel erg mooi.
Heel erg bedankt voor je hulp en je service!!

Mara

Geboortekaartjes zijn super leuk geworden en we krijgen al erg leuke reacties!
Iig wil ik je heel erg bedanken! xxx heeft een super leuk geboortekaartje dankzij jullie :-)

Chantal

Ze zijn binnen! En echt heel erg leuk! <3
Dankjewel voor je hulp met het kaartje!
Top service. Dankjewel!