Jennifer

Super! Fijn contact gehad al tijdens de zwangerschap en toen ik ben bevallen hebben we alles snel geregeld. Iedereen vond ons kaartje prachtig en het bijpassende geboorte bord geweldig! Bedankt voor... Super! Fijn contact gehad al tijdens de zwangerschap en toen ik ben bevallen hebben we alles snel geregeld. Iedereen vond ons kaartje prachtig en het bijpassende geboorte bord geweldig! Bedankt voor de top service ❤️

Sanne Been

Heel goed geholpen! Super fijn hoe Muriël met je meedenkt en het ontwerpje nog voor je nakijkt voordat deze daadwerkelijk gedrukt wordt! Communicatie was ook top! Steeds hele snelle reactie!

Gaelle Coulier

Heel tevreden ! De kaartjes zijn volledig naar wens, top !

Kyra Beerens

Super fijne ervaring! Er wordt bij alles met je meegedacht. Je kan een eigen account aanmaken en daar worden je ontwerpen in opgeslagen. Op het moment dat je wilt bestellen wordt alles nog even goed... Super fijne ervaring! Er wordt bij alles met je meegedacht. Je kan een eigen account aanmaken en daar worden je ontwerpen in opgeslagen. Op het moment dat je wilt bestellen wordt alles nog even goed nagekeken en bij opmerking die muriel heeft stuurt ze eerst nog even een mail om te vragen of je het zo of zo wilt voordat ze verzendt. Hele fijne service. Kaartjes zijn super mooi geworden en ik zou 4cards absoluut aanraden!

Cindy van Rijen

Je wordt heel snel geholpen en er wordt in alles met je meegedacht vanaf je eerste ontwerp! Uiteindelijk is het helemaal afgestemd op jou wensen, en maakt het heel persoonlijk! Erg fijn, we zijn... Je wordt heel snel geholpen en er wordt in alles met je meegedacht vanaf je eerste ontwerp! Uiteindelijk is het helemaal afgestemd op jou wensen, en maakt het heel persoonlijk! Erg fijn, we zijn overladen met complimentjes over het geboortekaartje!!! We raden jullie zeker aan!!

Lianne

Goede service en snelle reactie

Dejanee Yazici

Hele fijne en warme ervaring bij de dames van 4Cards. Hele persoonlijke benadering naar de klant toe daarnaast wordt er goed mee gedacht en dubbel gecheckt of alles klopt. Ik raad 4Cards zeker aan!

Diandra Bertrams

Super

Diana

We hebben onlangs geboortekaartjes besteld bij 4CARDS.nl. Fijn, snel en persoonlijk contact. Vooral de persoonlijke benadering was heel prettig en verrassend. Er werd goed meegedacht bij het ontwerp... We hebben onlangs geboortekaartjes besteld bij 4CARDS.nl. Fijn, snel en persoonlijk contact. Vooral de persoonlijke benadering was heel prettig en verrassend. Er werd goed meegedacht bij het ontwerp van het geboortekaartje en bij de definitieve bestelling werd een controle uitgevoerd. Ik kan iedereen aanraden hier iets te bestellen. Erg bedankt voor de goede service!