Renee

Geweldig bedrijf! Mijn geboortekaartjes hier besteld. Toen ze zagen dat er iets scheef stond werd er meteen contact opgenomen.
Fijne service.

Jenny de Boer

Wij zijn heel erg tevreden over 4CARDS! Ik heb een kaart zodanig kunnen aanpassen dat het helemaal onze stijl was. 4CARDS heeft contact opgenomen toen ze zag dat er wat dingen niet klopte, hierdoor... Wij zijn heel erg tevreden over 4CARDS! Ik heb een kaart zodanig kunnen aanpassen dat het helemaal onze stijl was. 4CARDS heeft contact opgenomen toen ze zag dat er wat dingen niet klopte, hierdoor is ons geboortekaartje uiteindelijk perfect de deur uit gegaan!

Kevin vandevenne

Uitstekend!
Vlotte communicatie en snelle service!

Joscha

Wat een super service bij 4cards! Wij hebben onze geboortekaartjes ontworpen, zijn onwijs snel geholpen bij wat kleine aanpassingen en hebben heel fijn contact gehad toen de kaartjes eenmaal besteld... Wat een super service bij 4cards! Wij hebben onze geboortekaartjes ontworpen, zijn onwijs snel geholpen bij wat kleine aanpassingen en hebben heel fijn contact gehad toen de kaartjes eenmaal besteld waren.
Het ontwerp is door Marielle van 4cards nagekeken, voor en nadat we besteld hebben. Dat gaf een prettig gevoel dat wij zelf geen foutjes over het hoofd hebben gezien.

Kortom super tevreden!

Marieke

Erg blij met het geboortekaartje, zeker ook omdat er snel gereageerd werd dat er wat kleine aanpassingen nodig waren. Had ik nooit verwacht! We hebben zonder proefdruk besteld, maar wetende dat er... Erg blij met het geboortekaartje, zeker ook omdat er snel gereageerd werd dat er wat kleine aanpassingen nodig waren. Had ik nooit verwacht! We hebben zonder proefdruk besteld, maar wetende dat er persoonlijk naar gekeken werd voordat ze gedrukt werden, was een hele geruststelling. Erg persoonlijk, professioneel en snelle service.

C. van der Horst

Zeer tevreden. Snelle terugkoppeling op e-mail en ontwerptool is zeer gebruiksvriendelijk. Ook goede kwaliteit van de kaarten en fijn dat er wordt meegedacht.

Fam. van Wilgenburg

We zijn heel erg blij met ons geboortekaartje. Super snelle service en goed advies en hulp
gehad van Muriël.

Verhaeg Frederik

Topservice

Joy

Al twee keer mijn geboorte kaartje hier besteld. En zeer tevreden. ?