Jurgen

Geweldig! Super aardige en behulpzame mensen en de schitterende geboortekaartjes snel ontvangen.

Josephine Bom

Heel goed. Vriendelijk, prachtig kaartje en snel geleverd. Top!

Veronique

Super fijne en snelle service.
Alles is mogelijk en ze denken goed moet met je mee. Niets is teveel gevraagd en ze passen graag en snel dingen voor je aan. Echt top service!!

José Brandsma

Aanrader om geboortekaartje te bestellen! Snelle reactie van klantenservice en kijken goed mee voor eventuele fouten. Leuk dat je kaartje helemaal naar wens kan aanpassen.

Frank

Fantastisch! Alles is mogelijk, contact is super makkelijk en snel. Een echte aanrader!

Lisa de Jong - Smit

Enorm fijne service, erg persoonlijk en betrokken. Er wordt mee gedacht en de kaartjes worden gecontroleerd voordat ze gedrukt worden. De kaartjes zijn zo mooi gedrukt, super goede kwaliteit. Enorme... Enorm fijne service, erg persoonlijk en betrokken. Er wordt mee gedacht en de kaartjes worden gecontroleerd voordat ze gedrukt worden. De kaartjes zijn zo mooi gedrukt, super goede kwaliteit. Enorme aanrader om hier te bestellen!

Renee

Geweldig bedrijf! Mijn geboortekaartjes hier besteld. Toen ze zagen dat er iets scheef stond werd er meteen contact opgenomen.
Fijne service.

Jenny de Boer

Wij zijn heel erg tevreden over 4CARDS! Ik heb een kaart zodanig kunnen aanpassen dat het helemaal onze stijl was. 4CARDS heeft contact opgenomen toen ze zag dat er wat dingen niet klopte, hierdoor... Wij zijn heel erg tevreden over 4CARDS! Ik heb een kaart zodanig kunnen aanpassen dat het helemaal onze stijl was. 4CARDS heeft contact opgenomen toen ze zag dat er wat dingen niet klopte, hierdoor is ons geboortekaartje uiteindelijk perfect de deur uit gegaan!

Kevin vandevenne

Uitstekend!
Vlotte communicatie en snelle service!