Geweldige service!

Tamara

Hele fijne service, persoonlijk contact, meedenkend, snelle levering.

Nicole

In 1 woord: TOP!!
Goede service, laagdrempelig overleg, wat gezorgd heeft voor een super mooi eigen ontworpen kaartje voor onze dochter.. nogmaals dank!!

Anna de Korte - Harting

Bij beiden zoontjes op deze site onze geboortekaartjes ontworpen. De site werkt echt heel fijn. Met mijn grafische achtergrond wilde ik zelf de kaartjes ontwerpen en dit ging helemaal naar wens op... Bij beiden zoontjes op deze site onze geboortekaartjes ontworpen. De site werkt echt heel fijn. Met mijn grafische achtergrond wilde ik zelf de kaartjes ontwerpen en dit ging helemaal naar wens op de site. Er zijn zo veel mooie voorbeelden al te vinden op de site. Erg fijn contact over mogelijkheden en goeie service !

Al eens aangeraden aan een vriendin en zal dit zeker blijven doen aan anderen!

Marieke

Super positief een meedenkt en persoonlijk bedrijf!

Jasmine

Wat een tóp service! Heel fijn contact en hulp gehad met het perfectioneren van het kaartje. Ik ben méér dan tevreden met 4cards!

Top. Goede en persoonlijke service, snelle levering en veel keuze.

Matthijs & Karlien

Super leuke ervaring om tijdens het maken van het geboortekaartje erachter te komen dat er op de achtergrond met je wordt meegedacht. Er is veel input geleverd door Muriël wat uiteindelijk voor een... Super leuke ervaring om tijdens het maken van het geboortekaartje erachter te komen dat er op de achtergrond met je wordt meegedacht. Er is veel input geleverd door Muriël wat uiteindelijk voor een super gaaf resultaat heeft gezorgd.

Hou je er van om lekker informeel samen te sparren en voor een super mooi eind resultaat te gaan? Dan zou ik in ieder geval alvast beginnen met ontwerpen en laat je meenemen in de talloze ideeën die ze heeft klaar liggen!!

Dankjewel voor het meedenken, de input en het snelle handelen!! :D:D

Loethe en vrijwel alle ontvangers zijn er blij mee!!

Wat was het fijn om zelf ons kaartje samen te stellen. De ontwerptool was heel handig in gebruik en er is heel wat keuze! Na het bestellen van de proefdruk werd het ontwerp nog eens gecontroleerd op... Wat was het fijn om zelf ons kaartje samen te stellen. De ontwerptool was heel handig in gebruik en er is heel wat keuze! Na het bestellen van de proefdruk werd het ontwerp nog eens gecontroleerd op eventuele foutjes, dat is zeer fijn! Hierbij was het contact met Muriël zeer hartelijk! De proefdruk hebben wij met zorg gekregen alsook allemaal extra staaltjes waaruit we konden kiezen.
Ook ons uiteindelijke geboortekaartje werd met zorg nagekeken en Muriël gaf nog een extra idee waaraan we zelf niet gedacht hadden. Opnieuw een super fijn contact! We kunnen al niet wachten om onze geboortekaartjes in ontvangst te nemen! Een echte aanrader!!!