Lisa

Super service. Twee keer een aanpassing aangevraagd die met zorg en snelheid is verwerkt. Kaartjes waren ook snel verzonden!

Nico

Wat een top service! Wij zijn enorm tevreden over de geboortekaartjes die we mochten ontvangen. We vonden nergens anders een ontwerp wat zo goed bij ons aan sloot. We zouden echt iedereen aanraden... Wat een top service! Wij zijn enorm tevreden over de geboortekaartjes die we mochten ontvangen. We vonden nergens anders een ontwerp wat zo goed bij ons aan sloot. We zouden echt iedereen aanraden om bij 4cards te bestellen. De klantvriendelijkheid en opvolging hebben we zelden ergens zo positief ervaren. Ze volgen het hele proces echt van begin tot einde op en kijken alles zorgvuldig na op zaken waar je als aanstaande ouders niet steeds aandacht aan schenkt. Bij vragen kwam er meteen reactie. Ik had bij de bestelling de verkeerde papiersoort gekozen zonder dit zelf te beseffen. Gelukkig werd ik meteen opgebeld met de vraag of dit correct was gezien er een verschil was met de proefdruk. Ze hebben dit letterlijk binnen de minuut nog recht gezet waardoor onze kaartjes diezelfde avond nog gedrukt konden worden. Kortom alleen maar positieve ervaringen gehad met 4cards en zeer tevreden over het eindresultaat!

Laura Knoop

Wij hebben het geboortekaartje voor onze zoon besteld bij 4cards.nl en dit als zeer positief ervaren. De geboortekaartjes werden nog netjes uitgelijnd op eigen initiatief en aangepast als we dit... Wij hebben het geboortekaartje voor onze zoon besteld bij 4cards.nl en dit als zeer positief ervaren. De geboortekaartjes werden nog netjes uitgelijnd op eigen initiatief en aangepast als we dit vroegen, en er werd goed meegedacht en snel gereageerd op onze vragen. Ook hebben we er een mooi geboortebord bij besteld. Bestellingen hebben we snel ontvangen. Ook bij de vraag voor een digitaal bestand voor een herinneringsdoos werden we snel geholpen. Zeker een aanrader.

Anniko de Lizer-de Boer

Heel erg blij met de geboortekaartjes! Super goede service. Er wordt heel goed meegedacht aan het ontwerp, en ook snel gedrukt en verzonden. Had niet beter kunnen wensen.

Jennifer

Super! Fijn contact gehad al tijdens de zwangerschap en toen ik ben bevallen hebben we alles snel geregeld. Iedereen vond ons kaartje prachtig en het bijpassende geboorte bord geweldig! Bedankt voor... Super! Fijn contact gehad al tijdens de zwangerschap en toen ik ben bevallen hebben we alles snel geregeld. Iedereen vond ons kaartje prachtig en het bijpassende geboorte bord geweldig! Bedankt voor de top service ❤️

Sanne Been

Heel goed geholpen! Super fijn hoe Muriël met je meedenkt en het ontwerpje nog voor je nakijkt voordat deze daadwerkelijk gedrukt wordt! Communicatie was ook top! Steeds hele snelle reactie!

Gaelle Coulier

Heel tevreden ! De kaartjes zijn volledig naar wens, top !

Kyra Beerens

Super fijne ervaring! Er wordt bij alles met je meegedacht. Je kan een eigen account aanmaken en daar worden je ontwerpen in opgeslagen. Op het moment dat je wilt bestellen wordt alles nog even goed... Super fijne ervaring! Er wordt bij alles met je meegedacht. Je kan een eigen account aanmaken en daar worden je ontwerpen in opgeslagen. Op het moment dat je wilt bestellen wordt alles nog even goed nagekeken en bij opmerking die muriel heeft stuurt ze eerst nog even een mail om te vragen of je het zo of zo wilt voordat ze verzendt. Hele fijne service. Kaartjes zijn super mooi geworden en ik zou 4cards absoluut aanraden!

Cindy van Rijen

Je wordt heel snel geholpen en er wordt in alles met je meegedacht vanaf je eerste ontwerp! Uiteindelijk is het helemaal afgestemd op jou wensen, en maakt het heel persoonlijk! Erg fijn, we zijn... Je wordt heel snel geholpen en er wordt in alles met je meegedacht vanaf je eerste ontwerp! Uiteindelijk is het helemaal afgestemd op jou wensen, en maakt het heel persoonlijk! Erg fijn, we zijn overladen met complimentjes over het geboortekaartje!!! We raden jullie zeker aan!!