goede ondersteuning bij keuzehulp

nee

Alles wat ik heb ontvangen is top in orde, het enige minpunt is de snelheid van levering. Maar dat ligt aan bpost.

Correcte service gekregen ondanks kleine hickups.

Zeer snelle reactie op bestelling en vragen hieromtrent.

- Accuraatheid hoeveelheden op website niet correct. (Website was wel de volgende dag aangepast.)
- De bestelde ABS filamenten zijn 750gr. Dit is niet duidelijk aangegeven op de website....
- Dat de levering van de printer en de andere accesoires in twee zendingen toekomen, is nooit gecommuniceerd. Een mailtje extra (of bij de confirmatie van de bestelling) kan dit verhelpen.

SiSo

Goed, geen problemen gehad met de aankoop.

Producten komen goed verpakt

Meer producten zouden welkom zijn (upgrades, verschillende filamenten). Relatief weinig informatie over product op website

Benny Szkudlarek

Een goede site voor 3 D printers !!

Dat het een goed produkt is voor zijn geld

denken mee

Zeer goed

Goede prijs. Goed product. Voldoende informatie.

Bezorging door bpost duurde lang.

prive

Mijn ervaring met Uw bedrijf zijn heel prettig en professioneel

het ter plaatse installeren bij een leek heb ik als zeer positief ervaren

Als een glas plaat stuk gaat oke, geen garantie
Maar als er een stuk UIT de midden van de glasplaat gaat met het losmaken van het ontwerp dan zou ik een nieuwe moeten KRIJGEN .
Mmmmm!,...
Als een glas plaat stuk gaat oke, geen garantie
Mmmmm!, mijn mening (heb hem dus nu moeten kopen)

ONDERZOEK waarom.

de fuisseaux

Achat d'une imprimante wanhao d6 et quel problème résolut par moi même ,+filaments

contact aissé

dans les accessoires des nozzle de différent diamètre 0,25 0,40 0,60 (ainsi que version inox) et avec quel imprimante compatible ,(même si sur commande)
des surfaces d'addesion de se type PEI...
des surfaces d'addesion de se type PEI :https://www.lulzbot.com/store/parts/lulzbot-taz-pei-sheet
avoir pour différente imprimante une vue éclatée et référence ,pour pouvoir les commander (dans mon cas wanhao d6 ;-) )
un lien pour chaque modéle vers site de mise a jour du constructeur.
pour la parie valider une commande ,une possibilité de choisir le français (pour le reste du site Google s'en charge bien).
vérifier la température d impression pour le PET (dans détail de se filament)sa me semble fort étendu voir base ? ,pas encore eux l'occasion de tester la bobine livrée donc je me trompe peut etre

Gerrit

Niet alleen de sales, maar ook de aftersales is goed.

Persoonlijke afhandeling

?