Cygnus Projects

Goede keuze aan 3d printers en filamenten, correcte en zeer snelle levering.

- Keuze qua printers en filamenten is top.
- Persoonlijke en directe aanpak in het geval van problemen
- Men doet alles wat mogelijk is om uw goederen snel en correct aan te leveren.

Website toont niet de correcte stock, best op voorhand informeren dus.

cardon philip

Goeie service en heel rap geleverd , zeer tevreden

goeie duidelijke reactie op mijn mail

Cornelis

Goede leverancier, snelle levering

Beste prijs voor het door mij aangeschafte 3D prointer met als extra een grote!! rol filament

Ik zou niet weten wat in relatie tot mijn aankoop verbeterd zou moeten worden, alles is toppie...

Heb al meerdere keren besteld bij 3DF, en heb steeds een goede ervaring.

Zeer snelle levering!

Fabrizio

Vanwege vertraging uit China, kwam mijn bestelling ander half week later binnen. Dit heeft 3D Futura netjes opgepakt en een gratis filament bij gedaan. Verder verlenen zij zeer goede service, zelfs... Vanwege vertraging uit China, kwam mijn bestelling ander half week later binnen. Dit heeft 3D Futura netjes opgepakt en een gratis filament bij gedaan. Verder verlenen zij zeer goede service, zelfs op zondag reageren zij op vragen, zodat je verder kan met je project. Echt top dit.

Scherpe prijzen en zeer goede service.

Dirk Lammens

Service opvolging is correct. Leveringstermijnen iet wat lang zonder de extra problemen dat verzending met BPost met zich meebrengt. Filament rol niet goed aangepast aan Flashforge Creatie Pro 2016... Service opvolging is correct. Leveringstermijnen iet wat lang zonder de extra problemen dat verzending met BPost met zich meebrengt. Filament rol niet goed aangepast aan Flashforge Creatie Pro 2016 model (filament komt tussen printer en spoel te zitten tot het stopt)

Snelle reactie op informatie verzoeken. Prijsgunstigste in de streek

Snellere opvolging van de verzendingen

Klantvriendelijk

Enrico

Aankoop van 3d printer en filamenten

Snelle en vriendelijke reactie per email.

Blijf de klant informeren over vertragingen en nieuwe levertijden

Goede communicatie met de verkoper over de printer die niet voorradig was. Ongeacht een kleine vertraging vanuit de leverancier in China is alles goed aangekomen met een vergoeding van een extra... Goede communicatie met de verkoper over de printer die niet voorradig was. Ongeacht een kleine vertraging vanuit de leverancier in China is alles goed aangekomen met een vergoeding van een extra filament rol als een goedmakertje. Goede en snelle communicatie met de verkoper ook gaat deze via Facebook.

Goede communicatie
Goede prijzen