Arnoud

Tijdens en na de aankoop van de 3d printer altijd snel antwoord en begeleiding gehad. De prijs was goed en het pakket kwam netjes aan, printer werkt prima. Blij dat ik de aanschaf bij deze webshop... Tijdens en na de aankoop van de 3d printer altijd snel antwoord en begeleiding gehad. De prijs was goed en het pakket kwam netjes aan, printer werkt prima. Blij dat ik de aanschaf bij deze webshop heb gedaan.

goede support

David Nicolas

Correcte en snelle afhandeling van de geplaatste bestelling, ook wanneer je zelf een fout product besteld.

nog niet gezien bij andere leveranciers, spaarkaart voor aankoop van filament

Mario huyse

Mijn ervaring met 3D futura is zeer goed , hulpvaardig bij problemen , onmiddellijke feetback , weekeinde of verlof staan ze altijd klaar !!! Waneer uw bestelling verkeerd is krijg je zelfs een mail... Mijn ervaring met 3D futura is zeer goed , hulpvaardig bij problemen , onmiddellijke feetback , weekeinde of verlof staan ze altijd klaar !!! Waneer uw bestelling verkeerd is krijg je zelfs een mail terug met de opmerking dat het , het verkeerde product is

Altijd bereikbaar en hulpvaardig

Printer naar mijn wagen brengen ?

NIels van Haren

Goede prijzen, duidelijke omschrijving, geleverd zoals geadverteerd, top!

Wesley Van Haute

Altijd prima in orde , degelijke communicatie kortom een aanrader !

prima communicatie en eigenaar kent zijn spullen goed !

geen ... alles is naar wens !

Ik kocht een 3D-printer via de website.

De levering was zeer snel!

Alles was goed, behalve de garantieperiode die niet op de website werd aangegeven. Er moet een vertaling in het Frans en het Duits zijn, zijn de talen die gesproken worden in België.

Online aankoop van een eerste 3D printer en bijhorend filament.

Duidelijke website met goede beschrijvingen.
Competieve prijzen.
Goede/veel betaalopties.
Zeer snelle verzending.

Zendingen worden tot nu toe geleverd één dag voor de gekozen datum. Geen probleem hier, maar sommige mensen hebben misschien liever een exacte leveringsdatum zodat ze thuis zijn?

Uitstekende en snelle levering

Geen bijzonderheden

Geen bijzonderheden

Zijlstra

3D-Printer besteld voor een scherpe prijs en in goede orde ontvangen.

Goede prijs voor een compleet product.

Ik kreeg eerst het filament los binnen via ik dacht DHL. Een aantal dagen later volgde de printer zelf via FedEx. Het zou handig zijn als ik van tevoren wist dat e.e.a. zo verzonden werd want ik... Ik kreeg eerst het filament los binnen via ik dacht DHL. Een aantal dagen later volgde de printer zelf via FedEx. Het zou handig zijn als ik van tevoren wist dat e.e.a. zo verzonden werd want ik dacht eventjes dat de 3D-printer verdwenen was tijdens de verzending.

In november heb ik een 3Dprinter en filament besteld bij 3D futura.

Duidelijke bevestiging van bestelling, zeer goede aanbiedingen, pakket is gemakkelijk te volgen en nagenoeg alle toebehoren zijn in één keer te vinden op de website.

Factuur van de order in de mailbox zou handig zijn, mocht je dan geen internet hebben, kan je wel altijd nog even je factuur inzien.