Irene Janssen

Mooie verdieping op het jaarprogramma! Ingestapt in Miracles Roadmap programma, ik kijk ernaar uit.

5 dagen lang ‘aha’ inzichten

Bas

Sta meer open om andere mensen dichterbij te laten komen.

Goede energie

Ginah

Voor mij was het de eerste keer en kreeg ik door het aftellen, enthousiaste geklap en geroep een wat ongemakkelijk gevoel. Het neigde naar een religieuze bijeenkomst en bij het horen dat sommige... Voor mij was het de eerste keer en kreeg ik door het aftellen, enthousiaste geklap en geroep een wat ongemakkelijk gevoel. Het neigde naar een religieuze bijeenkomst en bij het horen dat sommige deelnemers al jaren naar 365 komen bedacht ik me of dit wel de plek is waar ik de komende 5 dagen wil zijn. Ik heb het om eerlijk te zijn 4 dagen vol gehouden. De reden dat ik bewust zeg 'volgehouden' heb, en daar zit jullie kracht, is op de manier hoe jullie het programma opbouwen en het je uitnodigt om naar de volgende dag uit te kijken, nieuwsgierig wordt en uiteindelijk toch gaat komen. Echter het ongemakkelijke gevoel bleef bij me aan houden en heb ik mezelf meer als toeschouwer gevoelt dan een deelnemer. Er zijn elementen die voor mij waardevol en leerzaam waren. Voor mij werkt een kleinere groep beter en was voor mij de outbreaksessie voor zelfstandig ondernemers voor mij een waardevolle aanvulling en neem ik mee in mijn persoonlijke reis. Dank, groet Ginah.

Even wennen...

Richard van der Hoek

Ik heb inmiddels diverse programma's bij 365 Dagen Succesvol gevolgd en het blijft me boeien. De combinatie tussen de theoretische modellen en de meditaties, zweethutten en familieopstellingen.... Ik heb inmiddels diverse programma's bij 365 Dagen Succesvol gevolgd en het blijft me boeien. De combinatie tussen de theoretische modellen en de meditaties, zweethutten en familieopstellingen. Uniek!
Richard

Interessant

nvt

Verrassend, nieuw, leerrijk en een start van een nieuwe manier van denken en doen

Geef een titel aan je review

doorbraakdagen : begin van een nieuw leven

Ellen Leen Coaching

Na het allereerste weekend van de jaaropleiding in 2020 dacht ik al: je zou nu thuis moeten vertellen hoe het was! Waar zou ik in godsnaam moeten beginnen?! (Was gelukkig niet nodig want mijn... Na het allereerste weekend van de jaaropleiding in 2020 dacht ik al: je zou nu thuis moeten vertellen hoe het was! Waar zou ik in godsnaam moeten beginnen?! (Was gelukkig niet nodig want mijn partner was er ook bij!) En datzelfde gevoel bekruipt me ook nu weer. Hoe kort uit te leggen wat community met je doet? Om over het programma en de vakmanschap van David en Arjan nog maar te zwijgen? Ik ga het niet eens proberen. Maar wat ben ik blij dat we hier aan begonnen zijn!!

Verdiepingsslag

Annet Jansen

Wat een fantastische week heb ik achter de rug, vol met zelfreflectie, veel lachen & veel huilen, lieve mensen ontmoeten, dansen, mediteren, oefeningen die je dichter bij jezelf brengen en dus bij... Wat een fantastische week heb ik achter de rug, vol met zelfreflectie, veel lachen & veel huilen, lieve mensen ontmoeten, dansen, mediteren, oefeningen die je dichter bij jezelf brengen en dus bij de ander.. Het hoogtepunt was de familieopstelling met David, die heeft echt iets doorbroken in de energie waardoor het nu beter stroomt, lichter voelt, en ik nu eindelijk mijn 'eigen leven' kan gaan leven. Een dikke aanrader, deze doorbraakdagen!! Intens dankbaar, ben ik voor deze hele week, voor deze mannen die doen wat zó belangrijk en nodig is, voor alle lieve mensen die samen een veilige omgeving vormden waar ik me durfde te openen, voor de lieve coaches die er waren als je het even moeilijk had, voor ALLES! Ik wil meer!!

Geef een titel aan je review

Transformatie is hier begonnen...

Alice Goor

Ik ben dinsdag en zaterdag geweest. Het gaf weer zo’n boost aan alles wat ik geleerd heb in het jaarprogramma en de master. De meditatie van David raakte me het meest. Maar ook de meditatie sessie... Ik ben dinsdag en zaterdag geweest. Het gaf weer zo’n boost aan alles wat ik geleerd heb in het jaarprogramma en de master. De meditatie van David raakte me het meest. Maar ook de meditatie sessie met Emanuela waar mannen en vrouwen elkaar afzonderlijk weer omarmen maakte veel indruk.

365 heeft me op het punt gebracht waar ik oud verdriet en oude patronen heb kunnen verwerken en een plek kunnen geven. Natuurlijk zijn er af en toe nog worstelingen maar ik heb met alle oefeningen geleerd altijd mezelf het meest in het zonnetje te zetten en dat als prioriteit te stellen.

Verrijking!

Flores Lem

Ik heb 2 jaarprogramma’s en een aantal seminars gevolgd van deze mannen en het enthousiaste 365 team. Mijn leven ziet er hierdoor totaal anders uit. Veel meer rust, ruimte en eigenaarschap in mijn... Ik heb 2 jaarprogramma’s en een aantal seminars gevolgd van deze mannen en het enthousiaste 365 team. Mijn leven ziet er hierdoor totaal anders uit. Veel meer rust, ruimte en eigenaarschap in mijn leven.

Geef een titel aan je review

Als je klaar bent om het anders te doen in je leven, ga er voor samen met 365 Dagen Succesvol vol voor! Je zult geen spijt krijgen.

Inge Huibers

Ik was eerst beetje sceptisch omdat 5 dagen achter elkaar...wordt dat niet te veel? Ik ben er open ingestapt, wist natuurlijk al beetje wat me te wachten stond omdat ik al met jaarprogramma's had... Ik was eerst beetje sceptisch omdat 5 dagen achter elkaar...wordt dat niet te veel? Ik ben er open ingestapt, wist natuurlijk al beetje wat me te wachten stond omdat ik al met jaarprogramma's had meegedaan.
Uiteindelijk was het weer zoals het altijd was, fijn ,warm bad, liefdevol, delen met elkaar, nieuwe inzichten krijgen, zelfs (had ik niet verwacht) het iets over een andere boeg gooien, heerlijk!!
Weer veel inzichten gekregen! Top! Dank jullie wel!

5 Doorbraakdagen!