Nardie Krabbenborg

Het was spannend, confronterend en vooral inzicht gevend.

Ont-dekken

Parelss

Wat een mooie inzichten, inspirerende mensen en flow....

Magisch

Martine

Ik heb tijdens de Doorbraakdagen mijn stem gevonden, gedurende de klank meditatie van David. Dat heeft mij gebracht dat ik me in het dagelijks leven meer uitspreek of mij in ieder geval bewust ben... Ik heb tijdens de Doorbraakdagen mijn stem gevonden, gedurende de klank meditatie van David. Dat heeft mij gebracht dat ik me in het dagelijks leven meer uitspreek of mij in ieder geval bewust ben dat ik mezelf uit wil en mag spreken. En dat ik dat te lang niet heb gedaan. Mooie eye-opener.

Fijne vibe, intensieve dagen

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Dat is zeker een mooie eye-opener, lieve Martine. Wat leuk om te lezen. Liefs Team 365.

N.v.t.

365 Dichtbij Online - 13 stappen prima. Geen life-dagen maar via webcam was beduidend minder.
Doorbraakdagen - Heerlijk die life-vibe en onverwachte momenten vol gelach, bewondering, tranen en enthousiasme.

Geef een titel aan je review

Mijn periodieke persoonlijke audit, soort APK :)

José

Ik heb mij in een opwelling opgegeven en wist niet wat mij te wachten stond. Ik ben er met een open blik ingestapt en heb alles vol overgave meegedaan. Geheel uit mijn comfortzone....en ik raad het... Ik heb mij in een opwelling opgegeven en wist niet wat mij te wachten stond. Ik ben er met een open blik ingestapt en heb alles vol overgave meegedaan. Geheel uit mijn comfortzone....en ik raad het iedereen aan.
Wat heeft het mij gebracht? Inzicht! Ik ben zelf de regisseur van mijn leven en nog een belangrijke...de gedachten/stemmetjes in mijn hoofd zijn te beïnvloeden, "Bedankt voor het betekenisloze commentaar". Dit was voor mij echt een eyeopener. En als je ergens mee zit, deel het. Hou het niet voor jezelf, als je iets deelt met iemand anders, krijg je meer ruimte en raak je minder in de verkramping.
Eigenlijk heb tijdens deze dagen nog veel meer lessen geleerd. Allemaal cadeautjes die ik meeneem en zal koesteren.
Dank je wel, David en Arjan! Knap dat jullie een omgeving kunnen creëren van openheid en vertrouwen. Maar ook alle andere aanwezigen wil ik bedanken, dank jullie wel voor jullie kwetsbaarheid, openheid en energie!

Geef een titel aan je review

Wat was dit bijzonder om dit mee te maken!

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Géwéldig José! Soms weet je niet waar je terecht komt terwijl het pad dat je bewandeld het wel al voor je uitgeschreven heeft. Fijn dat je er was! Liefs Team 365.

Karl

Helaas geveld door ziekte heb ik deze dagen gemist, maar het zal wel weer fantastisch geweest zijn voor de deelnemers, en interessant voor de toeschouwers ;-)

Geef een titel aan je review

als je er niet bent kun je er wel zijn

Krista van Dijk

Mooi programma, leuke mensen en goed voor je persoonlijke ontwikkeling

Bijzondere ervaring

Peter van der Kemp

Hier zijn geen woorden voor, dit moet je voelen, beleven en doorleven. Je gevoelens te zien en te mogen delen met je buurman of buurvrouw en te ontdekken dat je echt niet de enige bent die soms meer... Hier zijn geen woorden voor, dit moet je voelen, beleven en doorleven. Je gevoelens te zien en te mogen delen met je buurman of buurvrouw en te ontdekken dat je echt niet de enige bent die soms meer vragen dan antwoorden heeft in zijn leven. Maar om dit te mogen delen geeft je zo veel kracht, om er het mooiste leven van te maken. Liefs Peter

Geen woorden.

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Helemaal eens Peter! Wat fijn dat jij deel bent van dit avontuur met ons. Liefs Team 365.

Lies

Ik heb mijn eigen leven ter hand genomen. Ik ben niet langer een toeschouwer van mijn eigen leven. Dank je wel David Arjan en Emanuela.

Geweldig

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Wauw! Wat super fijn dat je zo'n mooie verandering aangegaan bent. Prachtig om te horen.

Martine van Wensveen

Ik ervaar evenementen van 365 als verbindend. Verbindend met de ander én met jezelf.

Verbindend