7.2/10
7.8/10

Goede service, prettig telefonisch contact, en het item prachtig verpakt thuisbezorgd gekregen

Service en contact

Ring gekocht op veiling netjes op tijd betaald. Pas wel op ik koop nooit meer wat hier. juwelier in de buurt wou me alleen de goud prijs betalen. Totale verlies nu 140euro. Ook al wou ik binnen... Ring gekocht op veiling netjes op tijd betaald. Pas wel op ik koop nooit meer wat hier. juwelier in de buurt wou me alleen de goud prijs betalen. Totale verlies nu 140euro. Ook al wou ik binnen 2weken retour sturen weigerde deze persoon ook al is het koop op afstand hanteert deze persoon de regels van een veiling. Denkt alleen aan zichzelf afspraken dus in zijn voordeel. Tip koop je wat betaal dan niet want kopen bij hem in een veiling en na versturen ben je het hier verplicht te houden. Adviesprijs van 3-400euro was bij mij 55euro. Ook al is het een bedrijf waarvan je verwacht nog terug te krjjgen. Oppassen aanbevolen!

Klanten moet je niet wegschoffelen.

Slechte ervaring, onbetrouwbaar niets positiefs

Goede ervaring. Correcte en snelle service.

Vos

Slechte service en lange levertijden, dus zeker niet aan te raden voor als je (sinterklaas) cadeau nodig hebt!!

Slechte service en lange levertijden

bedrijf is niet betrouwbaar

Reactie 2ehandssieraden.nl:

Beste Meneer Vos,
Beste Meneer Vos,
Wij vinden het zeer spijtig dat het omega horloge na het lange wachten niet in orde was. Wij zijn helaas in gebreke gebleven om u tijdig op de hoogte te stellen van de staat van het horloge. Uw klacht is terecht en nogmaals onze oprechte excuses daarvoor.
Team 2ehandssieraden

Anna

Snelle bezorging mooi sieraad en het past goed!

Goede uitleg over het sieraad.

Ik zou het nu niet weten het is mijn eerste aankoop.

Vandaag besteld, dezelfde dag verzonden. Super snel.

Zeer snelle levering

Rijpstra

Diverse sieraden gekocht

Spullen besteld, binnen een dag geleverd, daarna ook nog leuke kortingscodes ontvangen! Super tevreden.

Zou ook nog wel op steensoorten willen kunnen zoeken

Patty

Hartstikke fijn, helemaal de filmpjes per sieraad!