Kwaliteit
Kennis/Vakmanschap
Prijs
Communicatie

Arjanne Versluis

Leuk jong bedrijf op een prachtige locatie.

-goede voorbereiding
-prettige omgeving
-met 2 cursisten bijna privé cursus

niets op of aan te merken

Kevin

Al ruim 3 jaar werken wij samen met 2Bfound. Als er 1 partij is met kennis en verstand van zaken betreft internet optimalisatie, zijn hun de juiste partij. Zeer prettige mensen om mee samen te... Al ruim 3 jaar werken wij samen met 2Bfound. Als er 1 partij is met kennis en verstand van zaken betreft internet optimalisatie, zijn hun de juiste partij. Zeer prettige mensen om mee samen te werken! Wij raden 2Bfound zeker aan.

Duidelijk, klantvriendelijk en zeer professioneel.

Ik ben erg blij met 2Bfound, ze denken goed mee.

Fijn dat ze kennis overbrengen.

Eigenlijk niet.

David Middelkoop, MFC Het Spant Ameide

Afgelopen week heb ik de cursus social media gevolgd. Astrid was een zeer prettige, rustige cursusleidster. Voor elk MKB zou dit een aanrader zijn. Veel nuttige tips gekregen waar ik mee aan de slag... Afgelopen week heb ik de cursus social media gevolgd. Astrid was een zeer prettige, rustige cursusleidster. Voor elk MKB zou dit een aanrader zijn. Veel nuttige tips gekregen waar ik mee aan de slag kan.

De lunch was in het zelfde zaaltje als de cursus. Op zich niet erg maar van een 'pauze' is dan niet echt sprake aangezien iedereen (door het enthousiasme) weer doorging over de stof.

Daarnaast zouden een paar stopcontacten op centrale positie in de cursusruimte ook een verbetering zijn.

Uiteraard zijn dit bijzaken. Op de cursus zelf niets aan te merken!

Ik heb een goede ervaring gehad me dit bedrijf. De locatie was goed vindbaar, de cursus was goed en duidelijk en ik vind de prijs/kwaliteitverhouding erg goed.

Astrid is iemand die veel verstand heeft van social media marketing en kan dit goed over brengen.

Geen verbeterpunten.

EET PUUR GELUK

Beste mensen,

Beste mensen,

Mocht er ooit behoefte bestaan aan een 1 op 1 coaching met specifieke vragen waar 2Bfound voor staat, dan is dat zeer zeker de moeite waard. Korte lijnen en een heldere inleving.

Duidelijk, inlevend, begrijpend

Goed. Interessante en leerzame cursus gehad bij 2BFound, dat zeker toepasbaar is binnen het vakgebied.

Voorbeeldcases, die je verder kunt toepassen binnen je eigen website.

Geen.

Marcella Hempelmann

Een hele leerzame cursus. Voor mij is duidelijk geworden welke social media platformen het beste gebruikt kunnen worden voor onze organisatie/product. Er werd stap voor stap duidelijk uitgelegd hoe... Een hele leerzame cursus. Voor mij is duidelijk geworden welke social media platformen het beste gebruikt kunnen worden voor onze organisatie/product. Er werd stap voor stap duidelijk uitgelegd hoe je diverse accounts optimaal kunt inrichten en onderhouden. Ben er thuis met succes direct mee aan de slag gegaan!

Ivor

Enorm nuttige training

SEO training was met een kleine groep. Daarmee konden theorie en praktijk goed worden gemengd en het geleerde gelijk worden toegepast. Dat maakte het leuk en nuttig.

Emma van Rijswijk

Zeer vriendelijke, deskundige trainers. Prettige omgeving, jonge organisatie. Zeer interessante en leerzame trainingen gehad, waardoor ik inmiddels zelfstandig alles wat ik geleerd heb toe kan... Zeer vriendelijke, deskundige trainers. Prettige omgeving, jonge organisatie. Zeer interessante en leerzame trainingen gehad, waardoor ik inmiddels zelfstandig alles wat ik geleerd heb toe kan passen op mijn werk. Doel gehaald! :-)