24pharma

20819 beoordelingen

20819 Reviews

Theo Hoek

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Patteet Christiane

Ben niet tevreden , krijg 2 flessen dexsil osteo met vervaldatum 06/2024 , en heb met Dexsil gecommuniceerd en mag dat niet gebruiken na vervaldag. Dus dat wil zeggen dat ik bijna een volledige fles... Ben niet tevreden , krijg 2 flessen dexsil osteo met vervaldatum 06/2024 , en heb met Dexsil gecommuniceerd en mag dat niet gebruiken na vervaldag. Dus dat wil zeggen dat ik bijna een volledige fles moet weggooien. En is nu wel niet goedkoop . Dus niet tevreden

Reactie 24pharma:

Beste Patteet Christiane,
Onze oprechte excuses dat u 2 flessen ontvangen heeft met een korte houdbaarheidsdatum, dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Indien u een klacht heeft over...
Beste Patteet Christiane,
Indien u een klacht heeft over een product, dan mag u ons altijd contacteren via telefoon, mail of chat.
Wij proberen dan een zo gepast mogelijke oplossing te bieden.
Zoals afgesproken via mail, gaat u één fles retourneren en deze zullen wij dan terugbetalen.
Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.
Een gezonde groet,
Klantendienst 24pharma

Yves

Snelle levering aan goede prijs

Sharita Ramcharan

Niet goed

Reactie 24pharma:

Beste Sharita Ramcharan,
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over het bestelde product.
Beste Sharita Ramcharan,
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over het bestelde product.
We hebben nog geen eerdere klachten over dit product ontvangen, maar we zullen uw klacht zeker doorgeven aan de fabrikant.
Mvg,
Nog een fijne dag verder!
Shauni - 24pharma

S. Terreur

Supersnelle levering, zeer vriendelijke communicatie, betrouwbare produkten aan scherpe prijzen, absolute aanrader.

Buyssens suzy

Zeer snelle levering