72 reviews
Write a review

99% of the customers recommend this company.

Okmuhb

Fijne heen-en terugreis gehad naar Schiphol Airport. Chauffeurs stipt op tijd, comfortabele auto. Via sms op Schiphol info mbt waar chauffeur staat, kenteken vd auto en tel nr. TOP Service

Beste Okmuhb
Beste Okmuhb
Hartelijk dank voor uw beoordeling en dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Het is geweldig om te lezen dat Express Schiphol taxi aan uw verwachtingen voldeed.

Jackie

Recommended

Reply Express Taxi Service:

Thank you very much for your review. It's great to read that Express Schiphol taxi met your expectations. We hope to see you again soon!

Yerhemk

Arrived at Schiphol Airport Even though our plane was delayed communication was good and we were safely delivered to our destination in The Hague. Recommended

Nikos

Keurig op tijd

Beste Nikos
Beste Nikos

Anonymously

Great experience with Express Schiphol Taxi service, we had an early flight and Express Taxi made our trip very comfortable. Recommended %100

Anonymously

In het contact vooraf goede communicatie. Helaas heb ik mijn taxi naar schiphol moet afzeggen maar kreeg m'n geld netjes terug.

Beste
Beste

Rubby V.

Prima taxi service vanaf Schiphol naar Delft. Recommended.

Beste Rubby V.
Beste Rubby V.

Sam

Optijd en vriendelijk

Mckenzie

Klein misverstand wat betreft ophalen Schiphol Airport, Zat bij taxistandplaats beneden te wachten maar moest bij vertrekhal zijn. Voor de rest prima geregeld, prettig contact met de chauffeur en... Klein misverstand wat betreft ophalen Schiphol Airport, Zat bij taxistandplaats beneden te wachten maar moest bij vertrekhal zijn. Voor de rest prima geregeld, prettig contact met de chauffeur en alles vlot verlopen.

Beste Mckenzie
Beste Mckenzie

Van der bergen

Optijd en vriendelijk chauffeur.

Beste Van der bergen
Beste Van der bergen