101 reviews
Write a review

99% of the customers recommend this company.

Az

Uitstekende service

K. Raz

Alles vlgs. afspraak qua tijd, kan werkelijk geen min punt vinden. Prijs?, acceptabel, service is gewoon goed en service hoeft niet gratis te zijn. 👍🏻

Michael Holls

Dit is de tweede keer dat we hun diensten in Schiphol hebben gebruikt voor onze verschillende reizen en ik kan u verzekeren dat het bedrijf betrouwbaar is en zich aanpast aan zijn klanten; zeer... Dit is de tweede keer dat we hun diensten in Schiphol hebben gebruikt voor onze verschillende reizen en ik kan u verzekeren dat het bedrijf betrouwbaar is en zich aanpast aan zijn klanten; zeer goede communicatie/opvolging. We willen je ook bedanken voor de upgrade naar een hogere categorie op onze terugreis ... Ik raad het zonder aarzeling aan.

Anonymously

Geweldige service vanuit Rotterdam naar Schiphol. Keurig op tijd en nette wagen ! Zeker hervatbaar.

Tim

Ophaal vanaf schiphol naar Den haag van te voren gereserveerd. Alles is duidelijk en volgens afspraak gegaan. Dag voor vertrek netjes betaald via betaalverzoek. Bij aankomst op schiphol meteen... Ophaal vanaf schiphol naar Den haag van te voren gereserveerd. Alles is duidelijk en volgens afspraak gegaan. Dag voor vertrek netjes betaald via betaalverzoek. Bij aankomst op schiphol meteen bericht gekregen van de chauffeur waar hij stond. Kan niet anders zeggen top communicatie en super service!

Bajo

All good 👍

Anonymously

Good taxi service, only I could not pay with my bank card as the driver said it cant connect to internet!

Sophie

Very easy booking process and great taxi service to Schiphol airport. Thank you

Ted

Zeer nette taxicentrale met uitstekende chauffeurs.
Brengen me altijd veilig en vlot naar mijn bestemming.

Poalo

Thank you for top service