Korrie is belangstellend, geeft precies de steun die nodig is om door te zetten. Tijdens de Coronacrisis zette ze alles om te zorgen dat het afvallen gewoon door kon gaan, gesprekken op afstand in... Korrie is belangstellend, geeft precies de steun die nodig is om door te zetten. Tijdens de Coronacrisis zette ze alles om te zorgen dat het afvallen gewoon door kon gaan, gesprekken op afstand in de buitenlucht.

Ineke Verkaik

Stap 0 zou echt geschrapt moeten worden. Ik heb dat 4 jaar geleden gedaan. Persoonlijk vind ik die stap onverantwoord. De producten in combinatie met gezonde voeding is veel beter vol te houden en... Stap 0 zou echt geschrapt moeten worden. Ik heb dat 4 jaar geleden gedaan. Persoonlijk vind ik die stap onverantwoord. De producten in combinatie met gezonde voeding is veel beter vol te houden en volgens mij een verantwoorde manier van afvallen

Lizz Sprong

Heel blij met dat 1:1 dieet met consulent Franky op mijn pad is gekomen. Ik was 5 jaar geleden met koolhydraten beperken veel afgevallen maar was er in een noodgang weer aan na bevalling en de jaren... Heel blij met dat 1:1 dieet met consulent Franky op mijn pad is gekomen. Ik was 5 jaar geleden met koolhydraten beperken veel afgevallen maar was er in een noodgang weer aan na bevalling en de jaren erna. Nu ben ik onder begeleiding aan t afvallen wat super goed gaat , en nog belangrijker waar mijn gezondheid centraal staat en waar de conuslent en ik willen voorkomen dat er een jojo effect aankomt. Ik ben op de helft van mijn doel dus ben nog even zoet maar dan vervolgens is de nabegeleiding ook een erg fijne gedachten dat ik dus niet in een jojo effect beland. 1:1 dieet is echt een uitkomst voor mij.

Maryse Bouas

Goed concept
Lust eigenlijk alleen 1 reep en de spaghetti
Bereikbaarheid is minpunt
Blij met het behaalde resultaat

Karin Dekeulener

De variatie van producten, de professionele begeleiding en het eenvoudig gebruik van de producten zijn ongelooflijk. Het is me nog nooit gelukt een dieet vol te houden én ook nog mijn eetgewoontes... De variatie van producten, de professionele begeleiding en het eenvoudig gebruik van de producten zijn ongelooflijk. Het is me nog nooit gelukt een dieet vol te houden én ook nog mijn eetgewoontes in de loop van die tijd zonder problemen aan te passen. Natuurlijk kan ik intussen echt wel ns gewoon uit eten gaan, maar s anderendaags is het geen opoffering om terug naar de - ondertussen dagelijkse - routine over te gaan. Na al de dieten die ik al geprobeerd heb : eindelijk één op mijn maat gemaakt!

Koen

Ik ben uitermate tevreden over de aanpak, fase 4. De curve daalt niet zo snel, maar geeft wel een goed gevoel. Het resultaat is er en de offers voelen ok aan.

Patricia Vos

Half februari kwam ik bij Dilek terecht voor het 1:1 dieet. Ik kon rustig mijn verhaal vertellen over hoe ik de kilos er in de afgelopen jaren aan had gegeten. In overleg zijn we begonnen in stap 1.... Half februari kwam ik bij Dilek terecht voor het 1:1 dieet. Ik kon rustig mijn verhaal vertellen over hoe ik de kilos er in de afgelopen jaren aan had gegeten. In overleg zijn we begonnen in stap 1. De volgende dag ben ik vol goede moed begonnen met het 1:1 dieet. Doordat ik wisselende diensten draai vond ik het lastig om dat soms in te delen. Met behulp van Dilek vul ik dit nu goed in en eet ik op de juiste momenten de juiste dingen. Dilek antwoord enorm snel, als je een vraag hebt. Ze luisterd goed en veroordeeld je niet als je wel eens de mist bent ingegaan. Ze luisterd naar je en komt met oplossingen als je het zelf even niet meer weet. Ik vind Dilek echt een super goede en lieve consulent en was/ben heel blij met haar!

Chantal Herms-Schurink

Ik ben super tevreden over mijn behaalde resultaat in een kort tijdsbestek...
Samen met Brenda tot dit doel gekomen?

Frank Verheyen

Ben heel tevreden over het systeem, de begeleiding en de produkten. Ik kan het ten zeerste aanraden!

Lekker en genoeg keus, goede begeleiding en niet duur.