1ekeus

Pim

Prima, snelle verzending

Bongers

Goed en goedkoop

Bestellen-betalen en dan leveren van het product duurt lang

Reactie 1ekeus:

Bedankt voor je review. Je hebt bij ons in het weekend een bestelling geplaatst en deze is de maandag erop direct verstuurd. Helaas heeft deze bij PostNL enige vertraging opgelopen waardoor je deze... Bedankt voor je review. Je hebt bij ons in het weekend een bestelling geplaatst en deze is de maandag erop direct verstuurd. Helaas heeft deze bij PostNL enige vertraging opgelopen waardoor je deze donderdag hebt ontvangen. Dit heb je allemaal netjes via de Track&Trace kunnen volgen die je van ons hebt ontvangen.
Helaas zijn wij afhankelijk van verzenders zoals PostNL, dat is ook de reden dat wij aangeven dat je bestelling dezelfde dag wordt verstuurd en niet zoals andere dat deze de volgende dag in huis is: dat is namelijk niet te garanderen;)!
^Teun van 1ekeus.nl

H.j. van den Berg Stucadoorsbedrijf

Perfecte begeleiding en levering

Geert

Ik ben mijn aankoop gaan afhalen in Nederweert.....super service! Maar wat een raar en onaantrekkelijk pand? De trilplaat doet het zeer goed.

A. Stokman

Keurig verzorgd en op tijd geleverd

Dick van der Zwan

Heelmhgoed

Martijn Lenders

Zeer goed, garagekrik online besteld en door mijn vriendin op laten halen. Het product stond netjes klaar en is in de door de medewerker in de kofferbak gezet.