1ekeus

Joannes Spriet

Alles in orde

Dat er een zeer snelle levering is van de bestelde producten.

Miguel Angel Gajardo MuƱoz

Met eerste keus geen enkel probleem ben er erg tevreden mee. Het probleem Was bij het leveren.ik vond mijn pakje buiten aan mijn deur op Straat.

Reactie 1ekeus:

Dank u voor deze feedback. Wij vinden het jammer dat de bezorger op deze wijze met uw bestelling is omgegaan en hebben hier dan ook een melding over gemaakt. Wij wensen u veel plezier met uw... Dank u voor deze feedback. Wij vinden het jammer dat de bezorger op deze wijze met uw bestelling is omgegaan en hebben hier dan ook een melding over gemaakt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop, mocht u vragen en\of opmerkingen hebben dan mag u uiteraard contact met ons opnemen.

Kees van Rsaij

Niet best

Reactie 1ekeus:

Wij hebben contact gehad met de reviewer aangezien wij graag wilden weten wat er mogelijk niet goed was gegaan met zijn bestelling. De reden die de reviewer voor deze waardering gaf was de volgens... Wij hebben contact gehad met de reviewer aangezien wij graag wilden weten wat er mogelijk niet goed was gegaan met zijn bestelling. De reden die de reviewer voor deze waardering gaf was de volgens hem onduidelijke Nederlandstalige beschrijving\handleiding die door de fabrikant meegeleverd was bij de door hem aangeschafte hydrofoorpomp. Volgens hem hadden wij nog een extra handleiding moeten maken en toevoegen. Aangezien dit niet gebeurd was vond hij dat een grote tekortkoming van ons en gaf daarom deze beoordeling. Wij hebben de handleiding geraadpleegd en weten niet wat we hadden kunnen toevoegen\verbeteren in een extra handleiding. Op ons aanbod om hem telefonisch te ondersteunen werd niet ingegaan.

Duin

Goede service, op tijd geleverd, top!

Bernadette

Snelle en correcte levering

den enghel

Alles keurig geregeld duidelijk

Theo arens

Is ok volgens afspraak geleverd

Marit

Prima ervaring. Snelle levering